Ga naar inhoud

Draadloze netwerkdriver installeren


H44I

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 minuut geleden, H44I zei:

MBSetup proberen uitvoeren: 'deze versie van windows wordt niet ondersteund'

Dan mag je die weer verwijderen en het volgende doen:

 


Download de 5925391bc2e6f-EmsisoftEmergencyKit_100.i  Emsisoft Emergency Kit naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op "EmsisoftEmergencyKit.exe".
  • Klik vervolgens op de knop "Install" en de bestanden worden nu automatisch uitgepakt naar de systeemschijf "C:\EEK".
  • Wanneer het uitpakken gereed is opent de map "C:\EEK" dubbelklik op "Start Emergency Kit Scanner".
  • "Emsisoft Emergency Kit" gaat de "definities laden" wanneer u de melding "Wilt u nu updaten?" krijgt klikt u op "Ja".
  • Wanneer de update gereed is klikt u in op "Malware scan" wanneer u de melding "op PUP's mee scannen" krijgt klikt u op "Ja".
  • Het scannen begint, gebruik bij voorkeur de computer niet voor andere bezigheden tijdens de scan.
  • Wanneer de scan gereed is zorg dat alle items staan aangevinkt en klik op de knop "Geselecteerde in quarantaine".
  • Klik vervolgens op de knop "Rapport bekijken" en plaats de inhoud van dit bestand in uw volgende bericht als bijlage.

(Het logbestand is tevens terug te vinden op de systeemschijf (C:\EEK\Run\Reports) met de naam a2scan_130711-154142.txt)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk moet er niet ver naar een oplossing gezocht worden. Een pc met Windows Vista hoort dezer dagen niet meer met het Internet verbonden te zijn.

Dat is absoluut onverantwoord.

Je merkt zelf dat zelfs een aantal beveiligingsprogramma's niet meer werken onder dit totaal verouderde besturingssysteem.

Neem me niet kwalijk hoor, maar ik wil je enkel een eerlijk advies geven. Ik begrijp dat het moeilijk is om afstand te nemen van een apparaat waarvan je denkt dat er niets mis mee is maar dit topic zal je toch wel helpen inzien dat aan alles een einde komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik sluit mij geheel aan bij de opmerking van @droske.

 

We hebben een aantal tools geprobeerd en die werken niet meer op een verouderd systeem zoals we merken.

Hierdoor heeft  het geen nut om door te gaan en mochten sommige dingen gaan lukken blijft het straks

moeilijk deze pc een goede bescherming te geven om op internet te gaan.

 

Dus laten we het hierbij.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.