Ga naar inhoud

Kan geen oproepen ontvangen van bepaalde nummers


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem met mijn GSM (Google Pixel 3A).

Sinds enkele maanden kan ik geen oproepen meer ontvangen van bepaalde nummers.

Meer bepaald van de draadloze (DECT) telefoons bij mij op het werk.

Wanneer iemand met zo'n toestel mij opbelt dan horen zij gewoon een beltoon alsof ik niet opneem, maar mijn GSM doet op dat moment helemaal niets, er is geen teken van een inkomende oproep. Na enige tijd kan de beller dan een voicemail inspreken. Hiervan krijg ik wel een melding, en ik kan deze voicemail ook beluisteren.

 

Voor de persoon die mij opbelt lijkt het dus alsof ik niet opneem, terwijl ik gewoon nergens van weet. Als de persoon die mij opbelt vroegtijdig aflegt en geen voicemail inspreekt is er geen enkele manier waarop ik kan zien dat deze mij gebeld heeft. Dit verschijnt niet bij gemiste oproepen.

 

Heeft iemand ook maar enig idee wat dit zou kunnen veroorzaken?

 

Alvast bedankt.

 

aangepast door Maarten Fierens
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit heb ik reeds geprobeerd:

 

SIM-kaart in een ander toestel.

Als ik mijn simkaart in een ander toestel plaats dan is er geen probleem weer. De oproepen komen binnen en ik kan deze beantwoorden.

 

Geblokkeerde nummers.

Ik heb geen enkel nummer geblokkeerd.

 

Contactpersoon.

Ik heb alle contactpersonen met een dergelijk nummer verwijderd en nog steeds deed het probleem zich voor.

 

Outlook App.

Het zou blijkbaar kunnen dat ik op busy sta in mijn outlook agenda en dat daardoor oproepen geweigerd worden. Maar zelfs na het verwijderen van de app deed het probleem zich nog voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uren geleden, stegisoft zei:

Kijk eerst of bij uw instellingen iets verkeerd staat met deze handleiding (klik)

Het heeft niks met draadloos telefoon, sim enz. te maken.

Draadloos telefoon werkt zoals een gewone telefoon maar is draadloos intern verbonden.

 

 

Bedankt voor het antwoord.

 

In mijn instellingen lijkt niets verkeerd te staan.

 

Ik zou ook denken dat het niet uitmaakt of de telefoon nu draadloos of niet is, maar op een of andere manier kunnen enkel de draadloze telefoons bij mij op het werk mijn gsm niet bereiken. De vaste telefoons kunnen dit wel. Het zijn enkel die "DECT's" waarbij het probleem zich voordoet.


Zeer vervelend omdat iedereen steeds met zijn DECT belt. Tegenwoordig werk ik veel van thuis uit en dan ben ik dus niet bereikbaar voor mijn collega's.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.