Ga naar inhoud

Rudyvalencia.pro etc op mijn pc gehad, nu besmet?


Aanbevolen berichten

Ik heb die gekke .pro dingen niet meer op mijn pc gezien en ik heb ook geen popups meer via het meldingenscherm van W10. Dus dat is nu wel schoon zo te zien.

 

Irritante dingen, die .pro popups, want vaak lijken ze op een mailtje-melding en denk je je mailprog te openen door hierop te klikken. Fout dus... dat is precies wat ze willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Helga zei:

Irritante dingen, die .pro popups, want vaak lijken ze op een mailtje-melding en denk je je mailprog te openen door hierop te klikken. Fout dus... dat is precies wat ze willen.

Juist dit is het doel van popups en er word aardig aan verdient je mag de laatste stap doen:

 

Met het onderstaande tool ruim je de meeste tools op die we hebben gebruikt:

Download KpRm van Kernel-panik en sla deze op uw bureaublad op.

  • Klik met de rechtermuisknop op KpRm.exe en kies voor de optie 5c6a9c980cc4f-RunAsAdmin.jpgAls administrator uitvoeren.
  • Krijg je een melding van "SmartScreen" klik op Meer informatie en klik op Toch uitvoeren.
  • Zet een vinkje bij:


- Gereedschap verwijderen
- Creëer een herstelpunt

5e77a2cfa77dc-kprm.png

  • Klik op de knop "Uitvoeren"en wacht geduldig tot de tool gereed is.

  • Wanneer de tool gereed is wordt er een logbestand aangemaakt met de naam kprm-(date).txt..
  • Plaats de inhoud van dit tekstbestand in je volgende bericht als bijlage.
  • Note: Mochten er nog programma's of log bestanden aanwezig zijn mag je die handmatig verwijderen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Logje bijgaand (was hem kwijt, stond 'verstopt' op C ipv in de directory van het programma waar ik het had gezet 😄).

 

Ik denk dat ik ik Adwcleaner er weer op ga zetten, als extra controleprogje. Had deze vroeger ook maar was hem weer vergeten. En het was wel handig om samen met MBAM te gebruiken. Kan geen kwaad toch?

 

kprm-20200918111316.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

AdwCleaner is ook een onderdeel van Malwarebytes, het beste kan je Malwarbytes als second opinion blijven gebruiken word er dan wat gevonden kan je vervolg stappen inzetten zoal;s AdwCleaner.

Het kan soms ook te veel aan tools zijn om te gebruiken zonder begeleiding.

 

Het logje was goed en zijn we klaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.