Ga naar inhoud

EM Client (problemen)


Toeppes

Aanbevolen berichten

EM Client emailprogramma, ook EMC genoemd. Ik werk met Windows 10 32 bit. De versie 7 gelanceerd in 2015/2016. De leveranciers dringt/dwingt gebruikers over te schakelen naar V8 en er bestaat geen mogelijkheid om terug te schakelen naar de oude V7, met alle gevolgen van dien. Miserie tot en met en weinig of geen support. Zijn hier nog gebruikers ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben zelf geen gebruiker van eM Client. Ik heb ook geen idee welke problemen jij nu ervaart met versie 8, want dat vertel je niet.

Wel heb ik naar aanleiding van je vraag even gezocht naar de mogelijkheid om terug te gaan van versie 8 naar versie 7. Hoe je dat doet (inclusief de voorzorgsmaatregelen die je moet nemen) wordt hier uitgelegd: https://support.emclient.com/index.php?/Knowledgebase/Article/View/195/11/how-can-i-downgrade-back-to-em-client-7

 

In dat artikel staat ook een link naar de pagina met oudere versies van eM Client. Klik op zo’n oranje versienummer. Dan krijg je de mogelijkheid om die versie te downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.