Ga naar inhoud

internetverbinding


Aanbevolen berichten

Beste pc'rs

Ik beschik over een PC met draadloos internet via TELENET. De internverbinding loopt via de kabel naar een toestel NETGEAR. Van daaruit naar D-Link. Mijn PC zelf is via een identieke NETGEAR op een ander stopcontact aangesloten.

Na verbouwingswerken sluit ik alles terug aan in dezelfde stopcontacten, doch ik heb geen internetverbinding meer (LAN-verbinding). Ik kan ook de LAN verbinding niet herstellen. Plug ik de NETGEAR die aan de D-link is aangesloten, via een verlengkabel in een ander stopcontact heb ik feilloos internetverbinding.

TELENET kan mij niet verder helpen. Men zegt dat ik bij mijn electricteitsleverancier moet werken. Kan iemand mij aub helpen.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer het electriciteitsnet in jouw woning 3-fasig is, dan kan het gerust dat één en ander niet meer werkt. Netgear zal dan maar werken bij stopcontacten die op dezelfde fase zijn aangesloten. Om dit te kunnen controleren zul je toch moeten te rade gaan bij de persoon die aan jouw electriciteitsnet gewerkt heeft. Als het geen knoeier is, dan moet hij jouw normaal een schema kunnen tonen waarop af te lezen is op welke fase welke stopcontacten aangesloten zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.