Ga naar inhoud

Winamp werkt niet in Windows 10


Musiclover

Aanbevolen berichten

Vrienden  Ik heb dit forum een afgelopen voor mijn Winamp probleem maar vind geen oplossing.

Van wegen mijn hobby werk nog al veel met MP3’s. Voor de bewerking en  tagging gebruik ik onder meer Tag&Rename , dat in Windows 8.1 hier mee goed samen werkten. In Windows 10 echter leest hij wel een mp3 in maar start niet op. Ik heb voor dit probleem al een week het hele internet afgestroopt maar geen oplossing hier voor gevonden. Op de site van Nul soft heb ik de laatste verzie van Winamp gedownload maar noppes hij doet niks.

Woe o wie weet hier wat het probleem is  ???

PS ik heb het ook op een laptop geprobeerd maar daar gaat het ook niet

Alvast bij voorbaat dank

 

 

Peter

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden Ik heb de laatste versie van Winamp geïnstalleerd maar hij werkt gewoon niet .Ik heb al mijn mp3 bestanden via afspelen aan Winamp gekoppeld mar er gebeurd niks. Jij leest het mp3 bestand wel in maar speelt het niet af. Ik heb het al 3 verschillende laptops geprobeerd , maar het licht gewoon aan Winamp. We hebben alle instellingen van Winamp na gekeken op een pc staat nog Winamp 8.1 daar werkt hij nog wel op. we werken al jaren met Tag en Rename en dit is het enigste programma zo ver ik weer waar automatisch een mp3 in Winamp mee gekoppeld kan worden. Op het internet staan er veel forums over dit probleem maar nog altijd geen oplossing 

Alvast bij voorbaat dank voor jullie reacties 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrienden

Waar ik onder tussen ben achter gekomen is dat Windows 10 zelf geluidkaart drives installeert dus niet de originelen. Ik heb bij apparaat beheer de benaming van de geluidskaart gevonden. De Originele installatie files gedownload en de installatie  uitgevoerd, en het geluid werkt weer. Nog een probleempje met Winamp , waar kan ik bij Winamp de juiste geluidskaar detecteren ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.