Ga naar inhoud

Outlook 2019


Aanbevolen berichten

Hallo daar,

ik werk met bovenstaand programma, alles werkt (ontvangen/verzenden, echter als ik bvb. een bestand wil verzenden dat op de pc opgeslagen is krijg ik de melding dat er geen standaard e-mail account is.

Echter staat die bij de opties wel als standaard ingesteld.

Dit is heel vreemd, heeft er iemand een idee van hoe dit op te lossen is?

 

<Mvg,

Stefie

Link naar bericht
Delen op andere sites


Laat ik dan maar beginnen met het volgende.

Windows 64 bit en office 64 bit zijn totaal twee verschillende dingen, het is niet omdat je Windows 64 bit hebt dat je office 64 bit moet gebruiken, dit is een misverstand.

Zelfs Microsoft raad het af om office 64 bit te gebruiken, zolang dat je geen bestanden hebt van meer dan 2 GB.

Ik ben er vrijwel zeker van als je office 64 bit verwijdert en je office 32 bit installeert, je probleem zal opgelost zijn.

Moet je of wil je office 64 bit behouden, dat heb je een serieuze aanpassing nodig in het register.

Daarvoor moet ik een duidelijke tutorial maken en dat kan vandaag niet meer.

Laat maar weten wat je plannen zijn.

 

 

Link naar bericht
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...