Ga naar inhoud

Welkom op PC Helpforum!
PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen.

Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

Stefie

Outlook 2019

Aanbevolen berichten

Hallo daar,

ik werk met bovenstaand programma, alles werkt (ontvangen/verzenden, echter als ik bvb. een bestand wil verzenden dat op de pc opgeslagen is krijg ik de melding dat er geen standaard e-mail account is.

Echter staat die bij de opties wel als standaard ingesteld.

Dit is heel vreemd, heeft er iemand een idee van hoe dit op te lossen is?

<Mvg,

Stefie

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Hoi Stefie,

Heb je ook in je instellingen outlook als standaard email client gekozen?

Start-> Instellingen -> Apps -> Standaard Apps, daar bij het onderdeel E-mail outlook kiezen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

Hoi Philiep,

jazeker, die staat standaard in de instellingen, de mailclient van win 10 zelf is trouwens verwijderd, en ik gebruik er geen enkele andere.

Mvg,

Stefie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Inderdaad, de office 64 bits versie, vroeger nooit problemen gehad, is begonnen na de herinstallatie (volledige refresh) van win 10 home 64 bit.

Mvg,

Stefie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

Laat ik dan maar beginnen met het volgende.

Windows 64 bit en office 64 bit zijn totaal twee verschillende dingen, het is niet omdat je Windows 64 bit hebt dat je office 64 bit moet gebruiken, dit is een misverstand.

Zelfs Microsoft raad het af om office 64 bit te gebruiken, zolang dat je geen bestanden hebt van meer dan 2 GB.

Ik ben er vrijwel zeker van als je office 64 bit verwijdert en je office 32 bit installeert, je probleem zal opgelost zijn.

Moet je of wil je office 64 bit behouden, dat heb je een serieuze aanpassing nodig in het register.

Daarvoor moet ik een duidelijke tutorial maken en dat kan vandaag niet meer.

Laat maar weten wat je plannen zijn.

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

• Topicstarter
  •    0

Aha, wederom iets bijgeleerd :-)

Zal gemakkelijkheidshalve de 32 bit versie installeren, maar kan dit ten vroegste zaterdag doen.

Ik houd je verder op de hoogte.

Alvast bedankt,

Stefie.

PS: wel vreemd dat dit vroeger nog perfect werkte..

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites

vreemd dat dit vroeger nog perfect werkte..

Tja de wegen van Microsoft zijn ondoorgrondelijk😉

Ik houd je verder op de hoogte.

Stel ik op prijs.👍

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
  • Topicstarter
  •    0

@Philiep, deze morgen de 64bit office verwijderd, ccleaner er over laten gaan, 32 bit geinstalleerd, alles werkt nu zoals het hoort :-).

Dat zoiets simpel tot frustraties kan lijden..

Je hebt mijn eeuwige dank bij deze.

Stefie

Deel dit bericht

Link naar bericht
    Delen op andere sites
    Gast
    Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Logo

OVER ONS

PC Helpforum helpt GRATIS computergebruikers sinds juli 2006. Ons team geeft via het forum professioneel antwoord op uw vragen en probeert uw pc problemen zo snel mogelijk op te lossen. Word lid vandaag, plaats je vraag online en het PC Helpforum-team helpt u graag verder!

• Nieuwe aanmaken...