Ga naar inhoud

DLL Error


Airandius

Aanbevolen berichten

Inleiding

Op een dag kwam ik thuis, en deed mijn computer aan.

Na 10min op het aan uit knop van mijn beeldscherm te hebben gedrukt (waar nog steeds geen antwoord op is hoe ik het fix.) zag ik dat mijn computer een nieuwe probleem heeft gevonden.

Probleem

Zodra ik mezelf heb ingelogged krijg ik naast het feit dat mijn documenten opstart ineens een DLL error. Ik heb deze error sindsdien elke keer gekregen.

Ik heb geen idee wat het inhoud, wat het doet, of waarom ik het heb.

De error is als volgt:

Er is een fout opgetreden bij het laden van C:\Windows\system32\geBUOggf.dll

Kan de opgegeven module niet vinden.

Het laatste noemenswaardig wat ik deed voor ik deze error had was mijn virus scanner draaien die een paar virusen had gevonden en weghaalde.

Wat heb ik geprobeerd.

Mijn vrienden die ook Vista hebben gevraagd of ze deze file hadden en naar mij konden sturen. Ze hadden de file echter niet.

Op google gezocht naar de term geBUOggf.dll maar ik vond niets.

Wat kan ik hier tegen doen? Naast de error gebeurd er niets bijzonders maar wie weet wat er op de achtergrond afspeelt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan het dat Vista Glaz voor die Dll error zorgt?

Werkt je pc voor de rest wel goed, na die error?

Dan zou ik even Vista Glazz is deinstalleren (tenzij dat te veel werk is) en kijken of die error er nog komt.

Maak ook eens een Hijackthis logje, omdat je spreekt over malware.

HIER staat hoe je dat precies moet doen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vista Glazz is gewoon een programma dat ik zelf heb geinstaleerd heb zodat ik andere Vista themes kan gebruiken. Ik had het programma en gebruikte het al ongeveer een maand voordat de error opkwam, dus het heeft er naar alle waarschijnlijkheid niets mee te maken.

Mijn computer heeft de laatste tijd veel gezondheids klachten om zo maar te noemen, of het hardware of software is weet ik niet, ik maak dus binnenkort een backup en veeg mijn pc helemaal schoon. Dan zie ik wel of de andere klachen het zijn.

Ik zal een Hijackthis logje maken, de error kwam pas nadat mijn antivirus een schadelijke item weghaalde van mijn pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.