Ga naar inhoud

Irritant meelopertje...


Aanbevolen berichten

Regelmatig verschijnt er een kadertje in het middan van het scherm.  Dit is even snel weg dan het gekomen is waardoor het niet meer dan een flikkering is.  Als ik op dat moment aan het typen ben is de cursor verdwenen van de plaats waar ik toen was...

Heb geen idee welk programma er opent en sluit maar dit is stilaan irritant, zeker als ik met tekstverwerking bezig ben.

Probleem doet zich zowel voor op bureaublad als in word of chrome.

 

Alvast bedankt om dit even te willen bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

We gaan kijken of we het kunnen vinden, daarvoor moet je een aantal stappen doen.

 

Lees allereerst even het onderstaande voordat u verdergaat met de gegeven instructies!

  1. Deze info is niet bedoeld om u te laten schrikken, maar om u alert te maken op bepaalde zaken.
  2. Door het gebruik van tools kunnen instellingen veranderen of hersteld worden waar we niets aan kunnen doen. Lees ook de gegeven instructies goed door.
  3. Maak ook tijdig back-ups van al uw belangrijke bestanden: Alle documenten, Favorieten (Bladwijzers), E-Mails, Contactpersonen enz. (dit is aangeraden om altijd te doen, ook al mankeert er niets aan uw pc)
  4. Schakel de actieve anti-virus software tijdelijk uit. Deze kunnen conflicteren met de gebruikte tools en de werking nadelig beïnvloeden,
  5. Na het uitvoeren van de tools kunt u uw anti-virus software weer inschakelen tot het moment dat u opnieuw het advies krijgt om deze uit te schakelen.
  6. Voeg alle logbestanden als bijlage toe aan uw bericht, lees hier hoe u de logbestanden als bijlage kunt toevoegen.
  7. Indien er een handleiding bij een tool staat lees die dan eerst door, ziet u dat we programma's laten verwijderen die u liever wilt behouden, vraag dan waarom we dit laten doen (de meeste zijn malware/adware programma's)
  8. Mocht iets niet geheel duidelijk zijn of niet lukken, geef dit dan even aan voordat u verder gaat met de gegeven instructies.
  9. Doe mee met de PC Helpforum Prijsvraag en win een leuke prijs !

 

 

Download de 577bf0efb8088-FRST.png&key=17a8e1ee47f9dFarbar Recovery Scan Tool 32 of 64 bit  via de onderstaande link naar het bureaublad.

Farbar Recovery Scan Tool Link

Hier staat een beschrijving hoe u kunt kijken of u een 32 of 64 bit versie van Windows heeft.
Als er een melding van Smartscreen komt doe het volgende Handleiding als je klaar bent mag je hem weer aanzetten.


Farbar Recovery Scan Tool uitvoeren
Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt en Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.


Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Eerst het volgende voor we door gaan, ben je er van bewust dat er een illigale Windows Office op[ je pc staat.

Hiervoor word een AutoKMS gebruikt, dit is ook een virus omdat hij poorten open zet en je zo aangevallen kan worden door Malware.

Hierdoor zijn betalings acties gevaarlijk, en kan je dit soort ;prloblemen krijgen.

De schoonmaak tools die wij gebruiken verwijderen deze  AutoKMS waar je kans heb dat je melding krijgt om Office opnieuw te activeren.

Dus aan jou of we door gaan zo ja dan plaats ik een stappen plan om je pc schoon te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Voor je Office is wel een andere oplossing, als we geheel klaar zijn meer info hierover.

 

 

Stap 1.
Zorg dat je Farbar Recovery Scan Tool  vanuit de download map naar je bureaublad plaatst (dit is zeer belangrijk!)

Note: Dit script is speciaal bedoeld voor deze computer, gebruik dit dan ook niet op andere computers met een gelijkaardig probleem.
Klik Windows knop plus R tegelijk in. 14-20170420-72a17d.png
"Uitvoeren" opent vul daar Notepad in en klik daarna op "OK", Kladblok opent.
Kopieer onderstaande code en plak dat in "Kladblok"

start:
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
CreateRestorePoint:
CloseProcesses:
GroupPolicy: Restrictie ? <==== AANDACHT
HKLM\SOFTWARE\Policies\Mozilla\Firefox: Restrictie <==== AANDACHT
HKU\S-1-5-18\...\Winlogon: [Shell] C:\Windows\explorer.exe [4590560 2020-10-15] (Microsoft Windows -> Microsoft Corporation) <==== AANDACHT
Task: {7C2FCA9C-E7C2-4841-881D-D4C4369B535B} - System32\Tasks\AutoKMS => C:\WINDOWS\AutoKMS\AutoKMS.exe
FF Plugin: @java.com/DTPlugin,version=11.181.2 -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_181\bin\dtplugin\npDeployJava1.dll [Geen bestand]
FF Plugin: @java.com/JavaPlugin,version=11.181.2 -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_181\bin\plugin2\npjp2.dll [Geen bestand]
S3 mracsvc; C:\WINDOWS\System32\mracsvc.exe [8010968 2018-01-21] (Mail.Ru Games LLC -> LLC Mail.Ru)
S3 mracdrv; C:\WINDOWS\System32\drivers\mracdrv.sys [7238880 2018-01-21] (Mail.Ru Games LLC -> LLC Mail.Ru)
ShellIconOverlayIdentifiers: [00asw] -> {472083B0-C522-11CF-8763-00608CC02F24} =>  -> Geen bestand
ContextMenuHandlers5: [igfxcui] -> {3AB1675A-CCFF-11D2-8B20-00A0C93CB1F4} =>  -> Geen bestand
BHO: Java(tm) Plug-In SSV Helper -> {761497BB-D6F0-462C-B6EB-D4DAF1D92D43} -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_181\bin\ssv.dll => Geen bestand
BHO: Geen Naam -> {B4F3A835-0E21-4959-BA22-42B3008E02FF} -> Geen bestand
BHO: Geen Naam -> {D0498E0A-45B7-42AE-A9AA-ABA463DBD3BF} -> Geen bestand
BHO: Java(tm) Plug-In 2 SSV Helper -> {DBC80044-A445-435b-BC74-9C25C1C588A9} -> C:\Program Files\Java\jre1.8.0_181\bin\jp2ssv.dll => Geen bestand
FirewallRules: [{DF1623B2-624E-47FD-8301-89CED2166FE6}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{BE6714C5-02B0-49E0-AA1C-498741458DA1}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{2B2CE5B8-5820-441F-BE61-16ACAD0CB127}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{42BB8F64-EF72-40D3-8932-062D4C2B315F}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{38567124-FEEB-4CE2-A273-E660DBC32DBD}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Realm of the Mad God\RotMG Exalt Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{A9E251CC-42BB-4652-82A1-63CD006554B6}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Realm of the Mad God\RotMG Exalt Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3F1DE8DB-3C9D-499A-89E0-41994A30D7FA}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{AE60945D-9D13-4620-90FE-E09E18A121DB}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{2CE19139-E237-455A-AD5E-A89BBEFCD4FE}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Realm of the Mad God\Realm of the Mad God.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{DC85F221-BA1A-4BC9-AE94-13D183283E2B}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Realm of the Mad God\Realm of the Mad God.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{9D36D114-C854-42BE-8AC7-0B3FFD97E566}] => (Block) C:\Program Files\Unity\Hub\Editor\2019.3.13f1\Editor\Unity.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{29DD8A0D-2468-4034-8A41-7F6BF1D44C87}] => (Allow) C:\Program Files\Unity\Hub\Editor\2019.3.13f1\Editor\Unity.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F58B0F8D-3DD2-4296-8406-187E9E873DD6}] => (Allow) C:\Program Files\Unity Hub\Unity Hub.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{86340D7E-DEB2-4586-95F9-A9057A560F03}] => (Allow) C:\Users\Killibro\AppData\Roaming\Zoom\bin\airhost.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{7CEA19E1-2016-418F-B2F9-AA73BCBC9741}] => (Allow) C:\Users\Killibro\Documents\Webdevelopment 19-20\USB Network Gate\UsbConfig.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{27766FA5-D766-44CE-9857-9740B17E7B2A}] => (Allow) C:\Program Files\Mozilla Firefox\firefox.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3E4CB1CB-7149-4270-A382-98300D0D2997}] => (Allow) E:\Games\Assassin's Creed Origins\ACOrigins_plus.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{A9C6FA9C-C84D-4C4C-AD6A-B88BD53933E3}] => (Allow) E:\Games\Assassin's Creed Origins\ACOrigins_plus.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{46B604FF-3E25-4753-A265-FBD9153A2314}] => (Allow) C:\Program Files\Epic Games\WatchDogs\bin\Watch_Dogs.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{ED5EBC48-51A3-4EA6-AD7B-937E582A7163}] => (Allow) C:\Program Files\Epic Games\WatchDogs\bin\Watch_Dogs.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{40E5042D-1990-44B8-B958-F0148A4B9999}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_Vulkan.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{EC3ACE84-9DCD-4857-B2F6-C87F02B0E261}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_Vulkan.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3B554C51-7906-4D83-96DF-83229D263E3E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\D-LAN\D-LAN.Core.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{474BB9A5-2480-4A0C-B79C-AC027080147A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\D-LAN\D-LAN.Core.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C3311CF3-F45A-4FD2-8E73-745A87604D51}] => (Allow) E:\[]Microsoft Office Professional Plus (x64) 2013 Incl  Activator  P2P\Microsoft Toolkit.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{10DDA15C-F136-4769-8819-854A1D51B8AF}] => (Allow) E:\[]Microsoft Office Professional Plus (x64) 2013 Incl  Activator  P2P\Microsoft Toolkit.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C0664C8F-AA13-4515-BB39-CC366AE3E274}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{38039825-EF5C-47BD-9487-EC79197CBB4D}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\Steam.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{14784FAC-302B-4CFB-BD3C-1B7358ACB56E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{B297BBF1-87B3-4AB9-A148-3E559535300E}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7\steamwebhelper.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{A0DEF8BC-13CC-46E5-A464-99C157CC7FD7}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{7099C9B9-477F-42DA-8594-E5F528319ADC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Fallout 4\Fallout4Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3CA8412A-3E63-42F6-B0FE-3E4D3A64EA27}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Paladins\Binaries\Win32\HirezBridge.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{35E067DD-8EB1-484A-B991-B5945FA929FB}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Paladins\Binaries\Win32\HirezBridge.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{D4A7427C-65BC-401E-806B-28F307B72581}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\raceroom racing experience\Game\x64\RRRE64.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{A139A314-D4D0-4B3E-8720-7B28B64B2DC7}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\raceroom racing experience\Game\x64\RRRE64.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{652330D2-A408-480B-B4A2-F2B68A920916}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\raceroom racing experience\Game\RRRE.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{2755775F-4570-4146-A523-C68D6D5DF5D6}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\raceroom racing experience\Game\RRRE.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{385F225A-BB75-42B7-8D7D-F0A699E622CA}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Tiger Knight\frontend\bin\frontend.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{E9BCD438-2A7A-46DC-B4C9-9AD4960D8B09}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Tiger Knight\frontend\bin\frontend.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{88DC4587-FA9A-45BC-B905-3630EB8177C0}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7x64\steamwebhelper.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{D9CDF9EA-5DD3-49C2-BE87-2CC0E21E1A34}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\bin\cef\cef.win7x64\steamwebhelper.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{932605D0-AF38-4717-AC40-2988D16C2FAE}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{CC7CCE2A-5575-4188-BFD3-E3A787646C91}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.x64.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{1704FE12-C4FE-44D0-A8FD-983A472EAAF3}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{598F8EA2-B929-4DF3-AFA4-D1F2F052EF35}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.x64.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{C240162E-CA63-4B26-A89D-CD901727CD78}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Tools\Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{D2E65463-B16F-49B9-91FF-016091D36780}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Tools\RemoteCrashSender.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{1A8E0706-5A24-429A-B259-D834A07FD6BB}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{E7663B49-41ED-4501-B6E1-F535BA523BEF}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.x64.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{048F9E33-0B5B-4A7A-9413-F1DCB8EB28A8}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{2F93908D-C12C-4D73-BB20-F02F4C68516E}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Warframe.x64.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{31C53DAF-16F3-4464-99C4-442423A3AD3C}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Tools\Launcher.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{3D8F73DD-4BC4-46E2-BB42-790E2E55F8F5}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Warframe\Tools\RemoteCrashSender.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{AE30293E-E011-41CD-B804-C9A39400ABDC}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\America's Army\AAPG\Binaries\Win32\AAGame.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{5EE6E16B-B7A4-43C8-BEB1-7C6CCF514C79}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\America's Army\AAPG\Binaries\Win32\AAGame.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{608D4ED3-EEAF-44EA-ADCE-72A7ED7D977C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\America's Army\AAPG\Binaries\Win32\AALauncher32.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{27FEFAAB-9095-462D-97D2-C420B4DA68C6}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\America's Army\AAPG\Binaries\Win32\AALauncher32.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{EB19E893-1456-49EE-8636-389599EC010A}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Cities_Skylines\Cities.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{15C0CEF8-F0AE-445A-8125-443D182B3168}] => (Allow) D:\Recovery\SteamLibrary\steamapps\common\Cities_Skylines\Cities.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{0F8BA0CB-E99E-4A9A-83E5-FE252FA22735}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin\TS4.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{6AE88071-31A7-43F6-9F53-EE8556A4B64A}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Origin Games\The Sims 4\Game\Bin\TS4.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{EA725581-A1FA-4094-ABBD-5E441290CA33}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{D588AF22-F6D2-4C33-B542-031C070D603C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{2153A4E4-B13D-4B19-8B3D-E0624946EB05}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_BE.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{6FD9ED81-B409-40D1-A9C8-0ABBF586FA6C}] => (Allow) C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\common\Tom Clancy's Rainbow Six Siege\RainbowSix_BE.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{B3896BD5-E1E9-40DF-AD61-9AE8F4FEA62D}] => (Allow) C:\Riot Games\League of Legends\LeagueClient.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{702B2A93-5F13-45C7-97B4-F8DB37BD2CD0}] => (Allow) C:\Riot Games\League of Legends\LeagueClient.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{FBDE275C-B180-4BB5-9B20-162A1A122066}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\The Witcher 3\bin\x64\witcher3.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{F598FCC3-CA5F-417C-A8A1-EB3CF6D6640D}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\The Witcher 3\bin\x64\witcher3.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{DD54B06B-B0AE-418F-947D-3312BD19226F}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{0F0D984B-7691-4D2B-8CD5-BCF0E1D27EF3}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x64\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{611F7E0E-8DD1-4233-A753-289DBB415817}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\eurotrucks2.exe => Geen bestand
FirewallRules: [{019DD84B-A188-4519-871B-C25A6F2C7A9E}] => (Allow) E:\Games\SteamLibrary\steamapps\common\Euro Truck Simulator 2\bin\win_x86\eurotrucks2.exe => Geen bestand
EmptyTemp:
Reboot:
end:

 

Ga naar Bestand - Opslaan als.
Kies als locatie bureaublad.
Bij "Bestandsnaam" zet je: fixlist.txt.
Bij "Opslaan als type" selecteer je: Alle bestanden.

 

Als het goed is staat er nu een text bestand op je bureaublad?

 

Start de 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool.
Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer. (indien nodig)
Druk op de Fix knop.
Er zal u een logbestand aangemaakt worden (fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

 

 

Stap 2.

Download 51a46ae42d560-malwarebytes_anti_malware. MalwareBytes Anti-Malware bij voorkeur naar het bureaublad.

  • Dubbelklik op MBSetup.exe om de installatie van Malwarebytes Anti-Malware te starten.
  • Volg de verdere aanwijzingen tijdens de volledige installatieprocedure.
  • Die is hier na te lezen Handleiding
  • Klik vervolgens op de knop Scannen om een bedreigingsscan uit te voeren. Er zal nu gecontroleerd worden op beschikbare updates.
  • De scan wordt nu automatisch gestart, gebruik de computer bij voorkeur niet tijdens de scan.

Na het scannen:
Als er bedreigingen zijn gevonden:

  • Klik op "Quarantaine" en daarna op "Gereed".
  • Er kan gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. Doe dat dan en start daarna opnieuw MBAM.

Start Malwarebytes klik op "Detectiehistorie", klik op "Historie".
Dubbelklik op het recentste "Scan detectie".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).
5dd136f347bee-log_mbam.png
Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest je hier.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hallo,

 

Heel goed, doe het volgende:

 

Download 536cf876403ee-AdwCleaner_Icon.png AdwCleaner by Malwarebytes naar het bureaublad.

Klik met de rechtermuisknop op AdwCleaner en kies voor de optie RunAsAdmin.jpg Als administrator uitvoeren.

  • Klik vervolgens op de knop Scan nu.
  • Wanneer de scan gereed is en geen items zijn gevonden klikt je op Sla standaardreparatie over zijn er wel items gevonden klik op Quarantaine.
  • Staat de knop Next er dan is "Preinstalled Software" gevonden dat hoef je niet aan te vinken.
  • Klik vervolgens in het informatiescherm op Doorgaan.
  • Nadat de computer opnieuw is opgestart wordt AdwCleaner automatisch geopend, klik op Logbestand bekijken.
  • Plaats dit logbestand als bijlage in het volgende bericht.
  • (Dit logbestand kunt u tevens terug vinden op de systeemschijf als C:\AdwCleaner\Logs\AdwCleaner[C00].txt.)

 

 

Vertel er ook bij of je hierna het probleem nog heb?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...