Ga naar inhoud

Accountinstellingen van Live.be in Thunderbird vers; 78.4.3 (32 bits)


Bektronics

Aanbevolen berichten

@Beerke 10.

't Ja ze hebben het er allemaal niet gemakkelijker op gemaakt. Dit komt ook omdat mensen O zo nieuwsgierig zijn naar andermans berichten (Hackers) en ze daarom deze maatregelen ingevoerd zijn.

Mijn instelling is altijd een tweewegs verificatie. Zo kan nooit iemand anders je account hacken zonder je telefoon bij de hand te hebben voor het codecijfer dat gevraagd word. Simpel toch.

Thunderbird is ook niet "de ideale oplossing" als mailserver te gebruiken, te veel instellingen en om de vijf voet veranderen ze zelf de gegevens bvb bij een update. Dan kun je weer niet dit meer en dan kun je weer niet dat meer. Steeds gezeik met die troep.

Koop een degelijk e-mail programma zoals outlook en OK gedaan met die frustatie telkens bij een update. Dat heb je nou eenmaal bij deze gratis programma's steeds problemen.

Hopelijk hebben we nu allemaal de (voorlopig) goede instellingen voor onze mails en kunnen we weer aan de slag. Bij deze allemaal nog een gezellige en gezonde jaarwissel gewenst. GRTS Bektronics.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Bektronics zei:

@Beerke 10.

'Thunderbird is ook niet "de ideale oplossing" als mailserver te gebruiken, te veel instellingen en om de vijf voet veranderen ze zelf de gegevens

Hallo Bektronics,

 

Je bedoeld natuurlijk 'Thunderbird is ook niet "de ideale oplossing" als mail-cliënt"..... en daar kan ik je nog niet op antwoorden, omdat ik hem pas heb geïnstalleerd, en nog geen "vreemde" update-veranderingen heb gezien. Afwachten dan maar. Een degelijke mail-cliënt als Outlook, akkoord, maar dan wel in POP, niet met 3 toestellen en een server in IMAP, want dan wordt je gek.

 

Beste wensen voor jou ook, en hou het gezond en verstandig!

 

Beerke10

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.