Ga naar inhoud

Gewijzigde paswoorden synchroniseren


helgab

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik bezit 2 yahoo acounts and 2 gmail accounts. Op de 2 yahoo accounts log ik doorgaans in via google. Ik kan dan ofwel met de paswoorden inloggen (doch kan ook automatisch als ik niet uitgelogd heb); en ik kan onderling switchen van het ene naar het andere. Maar onderaan mijn scherm staat in de onderste balk ook zo'n blauw-wit omslag icoontje. Als ik daarop klik, dan opent automatisch een scherm met in de linkerkantlijn lijn 4 email accounts samen. De 2 gmails gebruik in niet zo vaak, dus deze open ik via deze weg. De 2 yahoo accounts staan er ook tussen, maar ik vind deze manier om mijn emails te lezen en te beantwoorden zeer onpraktisch op mijn laptop, omdat de lay-out heel anders is, dan wanneer ik inlog via google. De email berichten verschijnen slechts op de helft tot een vierde van het scherm (en niet op heel het scherm zoals bij de andere optie).  Maar af en toe doe ik het toch, omdat het sneller opstart (ook voor yahoo). Maar nu komt er een driehoekje te staan met een uitroepteken naast de 2 yahoo accounts Er staat bij: 'de accountinstellingen moeten worden aangepast'. Concreet wil dit zeggen dat ik ook hier de 2 nieuwe paswoorden moet aanpassen. (Nieuwe emails komen immers niet meer binnen voor deze 2 yahoo accounts.) Doch als ik dat doe, dan verschijnt er op het einde: 'niet gelukt' met foutcode '0X8019019a'. En als ik het probeer via 'paswoord vergeten' en het ingeven van een toegestuurde lettercode, en dan één van mijn nieuwe paswoorden ingeef, dan komt er systematisch: 'dit paswoord lijkt te fel op het voorgaande' en het wordt niet aanvaard (ook al is het totaal verschillend). Ik heb al gekeken of ik hier niet kan uitloggen en dan weer inloggen, maar ik zie niet hoe dat kan. De enige andere mogelijkheid zou zijn op de 2 yahoo accounts hier te deleten. Daarbij krijg ik het bericht: 'weet dat alle informatie dan van je laptop verdwijnt', en ik wil natuurlijk niets definitief wissen. Ik weet dus niet meer hoe het verder moet. (NB: Schandalig is ook dat MS zelf mij onmiddellijk doorstuurt naar een technieker tegen BETALING...). Hopelijk weet iemand hier raad. Het zou ook OK zijn, als ik deze 2 yahoo account mag wissen, op voorwaarde dan dat ik wel via google kan blijven inloggen, en daar geen info wordt gewist. Zie foto ter illustratie (heb hier en daar enkele letters gewist). Dank bij voorbaat.

Schermafbeelding 2020-11-16 222628.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bovenaan uw tekening ziet je bijwerken en daar moet je op klikken.

Dat bijwerken betekend dat op alle machine wordt bijgewerkt.

0X8019019a is geen MS fout hoor maar puur Yahoo fout en daarom dat je moet betalen.

 

Je kan altijd mails van Yahoo exporteren om later terug te zetten.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.