Ga naar inhoud

outlook


Gast semino

Aanbevolen berichten

Beste,

Ik maakte een bijkomende account aan ( gast) met uiteraard een 2e mail adres. Wanneer ik nu een mailtje stuur van mijn mailadres naar het 2de mailadres dan komt het mailtje binnen op mijn mailadres en niet op het nieuw aangemaakte waarna ik het stuurde. Wanneer ik het echter verstuur van mijn mailadres en na het verzenden onmiddellijk overschakel naar het 2e adres dan komt het daar wel binnen. M.a.w. het komt binnen op de account die momenteel actief is. Kan dit angepast worden zodat het steeds op het juiste mailadres in de IN box terecht komt ook al is hij niet actief en wordt hij vb pas 's anderendaags geopend?

Met dank

Semino

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt hoogst waarschijnlijk een alias aangemaakt ipv een 2e mail-adres. Bij de meeste providers krijg je namelijk maar één mailbox, waarop je wel verschillende aliassen kunt gebruiken. Deze komen echter steeds in hetzelfde mailaccount terecht. Wanneer je een 2e mailbox wenst maak je dus best een gmail-adres aan en configeer dit op je 2e account.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je hebt hoogst waarschijnlijk een alias aangemaakt ipv een 2e mail-adres. Bij de meeste providers krijg je namelijk maar één mailbox, waarop je wel verschillende aliassen kunt gebruiken. Deze komen echter steeds in hetzelfde mailaccount terecht. Wanneer je een 2e mailbox wenst maak je dus best een gmail-adres aan en configeer dit op je 2e account.

Alvast bedankt voor de info

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.