Ga naar inhoud

Samenstellen Game PC


Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Ja is zo goed als hetzelde.

Alleen zit daar beter RAM geheugen in, 1333Mhz en dat van mij is 800Mhz.

Gewoon het verschil in benchmarks ga je niet merken, alleen als je gaat overklokken, en je moet het RAM gaan overklokken ga je met het OCZ setje hoger kunnen.

Doe voedingen zijn ook anders, maar 700W is te veel.

Ook voor een latere upgrade en voor zekerheid.

Veel meer gaan grafische kaarten niet verbruiken dan die HD4870x2.

Dus als je later er iets beters in wilt steken, kom je met die voeding ook nog wel vooruit.

Zijn alletwee goede systemen, dat RAM setje is misschien wel een goede aankoop, maar die voeding zou ik niet nemen.

Ook vind ik OCZ qua voedingen niet zo goed, veel lawaai.

Tegen over die Antec is echt goed!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi systeem, ik zou hem zo kopen :D

Een Antec Ninehundred Two is de grote broer van de Threehunderd.

Een Ninehundred is best een grote kast, en ziet er inderdaad vet uit, en die kast heeft een goede airflow.

Let wel op dat zo'n kast veel stof aantrekt, en dat je af en toe, om de paar maand, je pc zal moeten opendoen en wat stof wegdoen. Zeker met zo'n grote 20 cm ventilator boven zo'n kast.

Normaal ga je het eerste jaar niet zoveel moeten opendoen, maar nu een langere tijd is het wel aangeraden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eeh aron hartstikke bedankt voor al je hulp man!

Ik ga het nu bestellen.

Nog maals bedankt voor alles!

Ik zal nog wel een foto posten als alles klaar is :)

Laterss

Graag gedaan hoor...

Met die foto's, ga je mij nog jaloers maken ofzo?

Na al mijn goede hulp even komen stoefen met een splinternieuw systeem, Bedankt hoor :D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja nja ik heb wel fftjes geduld. Ik heb ook nog wel wat geheugen ergens liggen. Kan dat er misschien nog ff in. Ik ben toch pas van het weekend thuis en kan dan pas de spullen ophalen. (Laat het bij mijn ouders huis afleveren). Dus komt wel goed :) En btw die jij linkte zijn ook 14 dagen.

Overklokken; ik denk niet dat ik daar aan ga beginnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, maar als je niet gaat overklokken moet je eigenlijk ook niet zo'n geheugen kopen.

Alhoewel het een paar euro verschil is, maar 14 dagen wilt zeggen dat de leveranciers het ook niet direct hebben.

Soms duurt het wel wat langer dan 14 dagen, misschien op zeker spelen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.