Ga naar inhoud

Verlagen binnenkort de prijzen voor PC Nvidia kaarten?


Jack15986

Aanbevolen berichten

Goede avond,

 

Is tussen kerst en nieuwjaar, of na nieuwjaar de beste periode om onderdelen te kopen ?
Niet in de winkels (nieuw) maar zoals op Amazon of Ebay ?

Ik heb nu een Nvidia GTX 970 tweedehands. Meestal betaal ik 150 euro voor videokaart upgrade tweedehands.

Een GTX 1080 vind ik toch nog wat duur = 250 euro gemiddeld.

 

Ik weet nu niet of er onlangs een nieuwe kaart op de markt gekomen is, waardoor alle prijzen zakken
van oudere kaarten ?

 

Mogelijk tijdens kerstmis goedkoper of na Nieuwjaar ? Ik ben de Black Sales verloren.

 

Dank u, voor enige tips / hints

 

Jack

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het heeft weinig of niks met nieuwe kaarten te maken.

Tegenwoordig zijn nieuwste kaarten vrij duur en dat kan niet iedereen betalen.

Zolang er meer vraag is van oudere kaarten zal de prijzen nauwelijks dalen.

 

Deels heeft ook met corona te maken.

Er wordt tegenwoordig heel veel verkocht en zolang er veel verkocht wordt zijn online verkopen niet gehaast om prijzen te doen dalen.

 

Het is niet altijd zo dat Amazon goedkoper is.

Ik heb dikwijls elders veel goedkoper kunnen kopen als ik iets bij Amazon vergelijk.

Tot nu toe nog geen vergelijking gedaan met computer spullen maar andere spullen waren prijzen van Amazon zelfs heel hoog.

 

Weet je hoe ik eigenlijk koop:

Nooit 2de hands

Ik zoek een product en ken de prijs.

Het kan weken duren maar uiteindelijk vind ik wel ergens wel een prijs dat naar mijn goesting is.

Laatst schrobzaag: nieuwprijs 599 euro en gekocht voor 399 euro en heel toevallig bij Cooblue die ook vrij duur is.

Eigenlijk kon ik nog goedkoper kopen.

 

Ik ga ook nooit in zoals Black friday of gelijkaardig.

 

 

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.