Ga naar inhoud

eenvoudig fotos en video's van pc overzetten naar Ipad air 2


kristof28

Aanbevolen berichten

Kan iemand zeggen hoe ik eenvoudig foto's en video's kan overzetten van pc naar ipad air 2?

Ik probeer simpelweg foto's en of video's te slepen of te kopieren van pc naar ipad 2 en dat lukt gewoon niet. Voor mij is dat de enigste simpele en eenvoudige oplossing. Via die app van ipad Itunes werkt ook totaal niets.

Dank bij voorbaat

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, kristof28 zei:

Kan iemand zeggen hoe ik eenvoudig foto's en video's kan overzetten van pc naar ipad air 2?

Ik probeer simpelweg foto's en of video's te slepen of te kopieren van pc naar ipad 2 en dat lukt gewoon niet. Voor mij is dat de enigste simpele en eenvoudige oplossing. Via die app van ipad Itunes werkt ook totaal niets.

Dank bij voorbaat

En niet via Icloud overzetten maar rechtstreeks op het ipad toestel zelf

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 10/12/2020 om 19:04, iEscape zei:

Je moet iTunes programma van de pc gebruiken, en niet iTunes app van de iPad.

Zie deze link, methode 1 - met iTunes.

Dank u.

Maar het het denk ik al mis bij puntje 4. Dat syncroniseren. Dat staat bij mij om te beginnen onderaan rechts. zie screensaver. Als ik daar op klik gebeurd er niet veel.  Ik zie niet in waar ik video's en foto's kan inporteren....1572774706_2020-12-12(1).thumb.png.2e944e944f2fe27e931c0ccd5772969a.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.