Ga naar inhoud

Geluid pc + tv


seane

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn pc is via HDMI aangesloten op mijn tv. De computer staat 2 meter verderop naast mijn tv. Ik zou graag 2 speakers plaatsen bij mijn pc en 2 bij mijn tv. Alle 4 zouden die het geluid van de computer of tv moeten afspelen. Iemand een idee welke speakers ik hiervoor koop of hoe ik dit precies aanpak?

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het wel vreemd wat je nu zegt terwijl de pc amper 2 meter van TV is.

Van pc naar TV met hdmi kabel aansluiten.

Je hebt in principe geluid op TV

Maar ik ga vanuit dat je ook een digirecoder hebt van uw provider.

Je kan dan vandaar uit uw luidspreker erop aansluiten ( gewone versie en meestal ook Optische Kabel) van uw pc.

 

Je hebt dan geluid op TV en luidspreker.

Luidspreker kan je ook splitsen.

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer ik aan mijn bureau zit heb ik graag 2 speakers voor mij. Wanneer ik in mijn zetel zit voor mijn tv heb ik ook graag dat het geluid recht naar mij gericht is. Wanneer ik bijvoorbeeld een film laat afspelen op mijn pc die verbonden is aan mijn tv, dan zou het geluid moeten komen van de speakers die aan mijn tv staan en niet uit de speakers die aan mijn pc staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de pc 2 meter van TV is kan je perfect met verlangkabel doen.

Dus van TV (meestal digirecoder) met verlengkabel voor geluid naar pc luidspreker.

Tegenwoordig kan je zelf via stopcontact. (voorbeeld klik)

 

Luidspreker van TV blijft altijd aan als voor pc via digirecoder luidspreker of koptelefoon aansluit.

 

Ik doe dat ook bij TV

Voor mij draadloos koptelefoon --> werkt tot 15 meter ver.

Voor mijn vrouw via TV luidspreker

Beiden werken gelijktijdig.

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.