Ga naar inhoud

De trein der traagheid is net het station weer binnen gereden...


Browneyes

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Een kleine 2,5 jaar geleden had ik dit probleem ook al eens. FB pagina's die langzaam openen, het niet kunnen plaatsten van berichten of foto's op FB. Dit werd met jullie gewaardeerde hulp opgelost. Ondertussen werk ik nog steeds met die oude laptop (ben echt gehecht aan mijne VAIO). Maar nu steken de probleempjes weer de kop op. Bankieren gaat langzaam tot traag. Ondertussen ook een paar geheugendumps (denk ik) gehad. Het duurt ook een eeuwigheid eer de laptop 's morgens opgestart is. Nu ja, ik heb 's morgens ook wat meer tijd nodig om wakker te worden ☺️. Laptop draait nog steeds op VISTA en ik gebruik GOOGLE CHROME (voor zover hij nog werkt op vista). Kan zijn dat de laptop vol rommel zit. Ik heb de gratis AVAST-versie (free antivirus). Iemand die mijn oudje weer op snelheid kan brengen zodat de trein toch weer vlotjes het station verlaten kan. Ik kijk alvast uit naar jullie wel gewaardeerde hulp.

met vriendelijke groet, Patrick

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je dan ook niet beter stoppen met online bankieren op een dergelijke pc? Want nu ben je echt met al je spaargeld aan het gokken hé. Ik heb de indruk dat dit niet tot je doordringt.

Ik verschiet er zelfs van dat dit met uw bank nog mogelijk is op een Vista pc.

Een hele goeie raad: "Koop een nieuwe pc !" Je gaat nadien zeggen: "Had ik dat jaren geleden al maar gedaan."

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.