Ga naar inhoud

Excellijst aanpassen


Bello2020

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

ik heb een bestand waarin per adres één toestel is weergegeven. Op een adres kunnen meerdere toestellen voorkomen. Hierdoor staat een adresregel meerdere keren in het bestand. Omdat ik deze data in een ander programma wil gebruiken moeten de toestellen op 1 rij achter het adres staan. Dus wanneer een adres de 2e keer voorkomt, dan moeten de toestelgegevens achter het eerste toestel staan. Bij de derde keer, achter het 2e toestel. Er is een maximum van 3 toestellen.

 

Wie kan mij hierbij helpen? Zie ook het voorbeeld bestand. Alvast dank!

 

Kopie van Installatieoverzicht CV-MV van DB bewerken voor incontrol-a vraag.xlsx

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Wegens omstandigheden lukt het mij momenteel niet om aan dit project te werken. De oplossing welke is aangedragen doet wat ik heb gevraagd maar levert nog niet de ideale oplossing. Maar om dit draadje niet onnodig open te laten staan mag het van mij gesloten worden. Zodra ik weer kan, meld ik mij weer.

Alvast bedankt voor de inzet. Het verbaast mij telkens weer hoeveel Excel-kennis op dit forum voorhanden is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.