Ga naar inhoud

in Excel 2003: beveiliging blad opheffen zonder wachtwoord


nadiedeb

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik maakte een werkblad met formules in Excel en beveiligde die kolom met de formule. op het einde van alle handelingen moest ik via Extra - beveiligen - blad beveiligen enkel op ok toets drukken en heb ik daar geen wachtwoord ingevuld. nu blijkt dat de celeigenschap is uitgeschakeld daardoor en mijn collega is daar niet tevreden mee.

als ik nu die beveiliging wil opheffen moet ik steeds een wachtwoord intoetsen maar ik heb er oorspronkelijk GEEN ingevuld!? dus ik heb daar geen wachtwoord voor!

al op internet rond gekeken maar overal komt terug dat ik eerst een wachtwoord moet intikken...

hoe kan ik terug de celeigenschappen gebruiken in dat werkblad en die beveiliging opheffen, wie heeft daar ervaring mee en kan me helpen?

thanks!:ciao:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien hij een wachtwoord komt vragen wil dit zeggen dat er wel degelijk een wachtwoord is. Per ongeluk geen spatie ingetikt of zo? Anders bestaan er programmaatjes om het paswoord opnieuw tevoorschijn te halen. Hier bijvoorbeeld. Met de demo versie kun je meestal de eerste 2 letters te voorschijn toveren. Misschien is dit al voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.