Ga naar inhoud

onherstelbare fout bij poging van installatie programma


PcSverige

Aanbevolen berichten

Zojuist, PcSverige zei:

Beste forumleden,

ik krijg bij het installeren van een programma steeds een foutmelding dat er iets niet extract kan worden en onherstelbaar is.

dit heb ik in het verleden niet gehad.

 

wat kan ik hier aan doen ?

 

alvast bedankt voor de hulp

Naamloos.png

 

ik weet dat het weinig details is, maar dit is de enigste informatie die ik krijg bij een poging van het installeren

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het om een oud spel gaat, vrees ik dat het niet meer compatibel is met Windows 10. (niet meer samen gaat met Windows 10)

 

Wat je kan proberen: of het met de compatibiliteitsmodus van Windows te installeren is

image.png.7d73616926a5eab2cf779f5244eee0a5.png - al vrees ik er wel voor.  (klik rechts op de installatie-exe van het programma en kies voor - )

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja weet ik, heb ik al eens geprobeerd, ik heb het spel nu ook door gebruik van een virtuele windows werkend gekregen.

maar ik heb eerder het spel in windows 10 geïnstalleerd en die staat in de lijst  met geïnstalleerde programma's, wanneer deze probeer te dienstalleren (verwijderen) krijg ik ook dezelfde foutmelding  waardoor het me niet lukt om het programma te verwijderen. ik heb deze fout de eerste keer dat ik het installeerde niet gekregen en de proces verliep probleemloos

 

aangepast door PcSverige
Link naar reactie
Delen op andere sites

53 minuten geleden, PcSverige zei:

ik heb deze fout de eerste keer dat ik het installeerde niet gekregen en de proces verliep probleemloos

Wel heel raar dan... spreken we nu van een  hele tijd geleden of van een korte tijd geleden?

En werkte het niet meer dan of wat?

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Passer zei:

Wel heel raar dan... spreken we nu van een  hele tijd geleden of van een korte tijd geleden?

En werkte het niet meer dan of wat?

begin deze maand was de eerste keer toen ik die installeerde, nu wil ik het verwijderen maar dat lukt gewoon niet. toen ik deze voor het eerst installeerde kreeg ik helemaal geen (fout)melding en ging probleemloos de proces door.

Ik wil deze nu verwijderen omdat ik deze nu werkend heb op een virtuele windows.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ah, de bedoeling is dus van het te gaan verwijderen?

Dit had ik verkeerd begrepen door de boodschap die je postte: error extracting support files:

die wees me op een 'uitpak'fout.

 

Mogelijk snap jij het ook niet, maar: bij het verwijderen moeten toch geen bestanden 'uitgepakt' worden?

Dit brengt me bij de vraag of je misschien iets fout deed en de bestanden wilde uitpakken, ipv ze een delete-commando te geven... ? ?

 

Hoe dan ook: je wil die files weg? Dan is daar wel een oplossing voor denk ik.

Probeerde je al - nà het volledig stopzetten van je systeem (dus nièt via slaapstand, maar windowsknop, kiezen voor Afsluiten of afmelden > Afsluiten)

om na een echte reboot de bestanden te verwijderen?

En zo dit niet lukt: probeer het eens nadat je in veilige modus bent opgestart?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.