Ga naar inhoud

Sorteren gaat niet volledig


Cor-Assa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

56 minuten geleden, emielDS zei:

je wil dus 200 knoppen op uw blad en 200 codes, en dan zal je willen dat het een beetje sneller gaat?

doe het dan zo en denk dat er een knop staat.

 

en bekijk ook eens de manier van vo zodat je leert dat er niet voor elke cel een aparte vo moet ingesteld worden.

Bedankt voor je reactie.

Vraagje, misschien heb ik iets gemist maar wat bedoel jij met vo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, emielDS zei:

Zoiets bedoel ik inderdaad, maar geef de voorkeur aan knoppen.

Dat dubbel klikken vind ik niet zo prettig.

 

P.s.

Heb hierover een nieuw topic gestart om het sorteren en knoppen gescheiden te houden.

Zo wordt het begin van dit topic niet vervuild.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het was inderdaad even wat werk maar ik vind het er goed en vooral duidelijk uitzien, ook mijn collega's.

Is echter nog een probleempje, de knoppen sorteren niet goed mee, doe ik daar nog iets fout?

Als ik op het blad drips verschillende sorteer knoppen heb gebruikt dan staan veel knoppen niet meer boven de cel waar ze thuis horen.

Gevolg een rode knop boven een niet storing cel en een groene knop boven een storing cel.

zie bijlage.

 

B.v.d.

Cor Assa

Database objecten overzicht - 2021-02-22 - T.b.v. forum.xlsm

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dotchiejack,

 

Dubbel klikken in de cel had een paar keer tot gevolg dat de cursor er actief in bleef staan.

Ernaast klikken loste ket op en plaatste de storings tekst maar liet de cel groen.

Is dubbel klikken te onderdrukken, 1 klik is voldoende.

Als je 1x in een cel geklikt heb en dit wil annuleren kan je op het kruisje klikken.

Alsnog in de bewuste cel klikken heeft dan geen effect.

Werkt verder goed, maar waar kan ik de programmering vinden?

Ik heb wel gevonden in de cel eigenschappen dat het een Aangepast "Knop"& Standaard instelling is, maar die ken ik nog niet.

 

Gr. Cor assa

aangepast door Cor-Assa
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, dotchiejack zei:

Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
    If Not Intersect(Target, Range("A1:A200")) Is Nothing Then Cancel = True
End Sub

 

In de code van het blad en in de userform.

Sorry, mijn fout, had beide werkbladen nog open staan, keek daardoor in het verkeerde blad code.

Trouwens jouw eerste advies, verplaatsen gerelateerd aan cellen stond al actief dus dat maakt niet uit.

De grote van de knoppen is inderdaad kleiner dan de cellen, die ervaring had ik al.

Denk dat het toch jouw laatste advies gaat worden, is betrouwbaarder dan die knoppen.

 

Bedankt,

Cor Assa

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.