Ga naar inhoud

DivX


Poeki

Aanbevolen berichten

Ik heb een dvd-recorder met harde schijf. Nu staat die bijna vol met films die ik wil bijhouden.

Omdat deze recorder ook Divx kan afspelen, wil ik de films in DivX opslaan om op mijn externe harde schijf te bewaren en/ of op schijfjes.

Hoe begin ik daar aan? Waar kan ik betrouwbaar DivX-converter downloaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het gedownload maar vind de goede uitleg niet hoe ik het nu verder moet doen.

1. select the output container: welke moet ik kiezen, staat standaard op mkv.

2. select the output video codec: welke?

3. select the output audio codec: welke?

4. zie screenshot van DVD welke bestanden ik moet selecteren, het gaat over 4 afleveringen.

Alvast bedankt!

post-2887-1417703815,3926_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met zo een DVD - Recorder met harde schijf kan je enkel je films als DVD video (VOB-bestanden) branden.

Je kan de bestanden wel laten omzetten met SUPER © naar DIVX.

Hier in dit geval zijn het de volgende bestanden:

- VTS_01_1.VOB

- VTS_01_2.VOB

- VTS_01_3.VOB

- VTS_01_4.VOB

- VTS_01_5.VOB

Een ander programma is DVDx. Hiermee kan je een hele DVD (ondertitels, talen, ...) converteren naar het gewenste formaat, ook DIVX. Ook is dit programma volledig gratis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben dus de stapjes aan't volgen en bots al op volgend probleem: bij ondertitels kan ik alleen maar 'none' kiezen.

Nog een vraagje: kan ondertussen mijn zoon op zijn profiel internetten terwijl op mijn profiel die convertering plaats vindt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.