Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo, ik zou een paar dagen geleden iets geinstalleerd hebben na de windows update en ik krijg het niet meer weg... :stupid:

ik heb juist een foto genomen van mijn bureaublad...

77777777777.jpg

kent iemand dit? en kan ik dit op een of andere manier nog weg krijgen? want het stoort :stupid:

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Welke update was het?

Heb je al eens op die melding geklikt om te zien over welk programma het gaat? Zo'n melding krijg je meestal maar als je Windows of Office illegaal is.

Jürgen

Ja het gaat over windows xp..

En ik ga er nog bij zeggen dat ik die pc zelf heb laten samenstellen door een firma en zij hebben die windows er zelf opgezet, ik heb er dus niet om gevraagd :P

Ik heb hier wel nog cd's liggen van windows die ik een paar jaar geleden gekocht heb maar ik zie het niet echt zitten om te herbeginnen en alles er terug opzetten en zo..

Als ik op die site ga vragen ze mij om legitieme software te kopen en dat kost 150 euro :stupid: voor 150 euro krijg ik een nieuwe code volgens hun en hoef ik niks t veranderen aan de pc,

maar voor de rest werkt mijn pc eigenlijk normaal,

alleen dat vakje stoort mij wel en die kaderkes die ik om de 5 min zie voor naar die site te gaan en 150 euro te betalen :stupid:

zou ik er nu niks aan kunnen doen?

:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou eens een telefoontje plegen naar die firma.

Die hebben er een illegale XP opgezet, en dat is niet de bedoeling.

Maar je hebt ook niet betaald voor XP er te laten opzetten, of je hebt ook niet betaald voor deze XP, dan zou ik het zo laten.

Je kan je code van die vorige cd's (mits deze legaal zijn) toch gebruiken?

Ik weet niet hoe je dat precies doet in XP, maar je zou ergens bij "Product activatie" moeten kijken.

Dat is hetzelfde als je voor 150 euro bij ms een code koopt, alleen jij hebt al betaald voor een code, die mag je dus nog gebruiken ;-)(als deze al niet gebruikt is)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb die cd's nu bij mij liggen, maar waar staat die code ergens?

Heb hier alleen 5 cd's liggen (1 roze en 4 gewone xD )

Die cd's die ik heb zijn geen copies, heb er 250 euro voor betaald in de winkel vroeger, en heb die nog maar 1 keer moeten gebruiken voor mijn oude pc.

Hoe moet ik die code te weten komen? :P

En nee ik heb niks betaald voor er XP te laten op zetten, heb alleen betaald voor de onderdelen van die pc :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik had er geen doos bijgekregen, juist die 5 cd's. en ik zie op die cd's ook geen code staan :s

Maar voor dat kaderke op mijn desktop weg te krijgen zal niet lukken? want voor ik dat kaderke kreeg moest ik iets installeren van microsoft zelf.... kan ik dat niet gewoon ongedaan maken of zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een mogelijkheid om die melding weg te krijgen, maar ik zou eerst proberen om alsnog de product key te vinden ;-)

Probeer het volgende eens:

Plaats de cd-rom in de pc; zoek de map "i386"; open vervolgens het bestand "unattend.txt". In dat bestand zou ergens de key moeten staan.

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een mogelijkheid om die melding weg te krijgen, maar ik zou eerst proberen om alsnog de product key te vinden ;-)

Probeer het volgende eens:

Plaats de cd-rom in de pc; zoek de map "i386"; open vervolgens het bestand "unattend.txt". In dat bestand zou ergens de key moeten staan.

Jürgen

gevonden :-) bedankt!!

waar moet ik die nu zetten? :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

De meest eenvoudige oplossing is via product activatie, maar dat zal waarschijnlijk op jou pc niet meer mogelijk zijn.

Normaal zou het ook moeten lukken door het wijzigen van de registersleutel, maar echt veilig is dat ook niet denk ik.

Het volgende kan misschien helpen, maar ook hier moet ik zeggen dat het niet 100% veilig is

link of link

De laatste zou geen problemen mogen veroorzaken.

Windows product key update

Hopelijk werkt één van deze oplossingen. Ik raad aan om met deze laatste te beginnen

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.