Ga naar inhoud

dreivilo47

Lid
  • Aantal items

    99
  • Registratiedatum

Over dreivilo47

  • Titel
    Geregeld Bezoeker

Profiel Informatie

  • Geslacht
    Geen info
  • Land
    België

PC Ervaring

  • PC Ervaring
    Ruime Kennis

Recente bezoekers van dit profiel

1.100 profielweergaven
  1. @falstring, bedankt voor je reactie. Dat had ik ook kunnen doen. @kweezie wabbit, bedankt voor je hulp. Het is gelukt, dit topic mag gesloten worden.
  2. Bedankt voor je reactie @kweezie wabbit. Hoelang duurt die overzetting (draadloos) ongeveer? En, de simkaart in de nieuwe smartphone plaatsen voor de overzetting of erna?
  3. Ik ga overstappen van een Xiaomi Mi A2 Lite naar een Samsung Galaxy A21s. Coolblue heeft me een mail gestuurd i.v.m. het overzetten van mijn gegevens naar de A21s met de Samsung Smart Switch app. Daarbij heb ik de volgende vragen: 01) Voor de overzetting best nog een manuele backup maken in Google Drive en WhatsApp? 02) Wat met data van: Messenger, WhatsApp, Shazam? 03) Worden de notities van Google Keep ook overgezet via de Samsung Smart Switch app? 04) De Xiaomi Mi A2 Lite in Vliegtuigmodus zetten voordat ik begin met overzetten? Gewoon om inkomende gesprekke
  4. M'n probleem is intussen opgelost. Die pagina lezen en de acties uitvoeren, was niet nodig. Blijkbaar lag de fout aan de kant van Tinder want ik kon ineens terug inloggen. @stegisoft, bedankt voor je hulp. Fijn weekend. Dit onderwerp mag afgesloten worden.
  5. Bedankt voor je reactie @stegisoft. Die pagina ga ik eens lezen en dan zien of het een oplossing is. Ik hou je op de hoogte.
  6. Op maandag 21/09/2020 heb ik onderstaand bericht naar Tinder gestuurd via "www.help.tinder.com/hc/nl/requests/new". Tot op heden heb ik nog geen antwoord gehad. Wat zou ik best kunnen doen volgens jullie? Beste, Sinds donderdag 17 september 2020 kan ik niet meer aanmelden op Tinder met m'n telefoonnummer (BE +32 0484......). Ik krijg geen sms meer. Ik heb een betalende Tinder account (Tinder Gold). Kan u dit zo snel mogelijk oplossen? Alvast op voorhand bedankt voor uw feedback, tijd en moeite.
  7. "wushowhide.diagcab" is uitgevoerd. Wanneer ik Windows Update uitvoer, is alles in orde (groen vinkje). Ik wil iedereen bedanken voor de hulp, vooral @Passer. Mijn probleem is opgelost, hier mag een slotje op.
  8. Inderdaad, dat is al goed. Hieronder de foutmelding:
  9. De schijfopruiming is uitgevoerd. Deze duurde 32 minuten en heeft 27 GB verwijderd. Erna heb ik de laptop eens opgekuist met CCleaner Free. Na de schijfopruiming heb ik gezien dat de mappen "C:\Windows.old" & "C:\Windows10Upgrade" niet verwijderd waren. Deze heb ik manueel verwijderd, dit ging perfect. De map "C:\Windows.old" was zo goed als leeg. Als ik nu een Windows Update uitvoer met m'n Windows 10 Versie 2004 krijg ik de volgende melding: Er is een fout opgetreden. Het is mogelijk dat een huidig stuurprogramma op uw pc beter is dan het stuurprogramma dat
  10. @Passer, bedankt. Vandaag ga ik schijfopruiming uitvoeren (incl. "Systeembestanden opschonen"). Ik laat het resultaat weten.
  11. Ja, ik ben terug bij. Het is gelukt. Ik zal die twee mappen nu vrijdag verwijderen. Tot nu toe blijft alles van m'n systeem goed werken. Ik hou je op de hoogte.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...