Ga naar inhoud

Hyperlink overnemen uit tabel


Mark Katarzynski

Aanbevolen berichten

Als je echt geholpen wil worden plaats dan een ingevulde factuur zoals je het voor ogen hebt. 

Er zijn hier helpers genoeg om u dan de weg te wijzen van wat kan en niet kan.

Om een voorbeeld te geven om een herinnering te sturen of een copy te nemen moet je nu de factuur eerst volledig opnieuw invullen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uren geleden, emielDS zei:

Als je echt geholpen wil worden plaats dan een ingevulde factuur zoals je het voor ogen hebt. 

Er zijn hier helpers genoeg om u dan de weg te wijzen van wat kan en niet kan.

Om een voorbeeld te geven om een herinnering te sturen of een copy te nemen moet je nu de factuur eerst volledig opnieuw invullen.

op tabblad factuur moet ik eerst in J6 de klant selecteren.

daarna in B11 factuur.

wanneer ik dan naar mijn bijlage op tabblad factuur ga vanaf C159 (selectie door drop down of dubbelklik) kan ik artikelen selecteren.

automatisch wordt de referentie eraan toegevoegd vanuit het tabblad Artikelen.

in de tabel artikelen hebben de referentie's een link.

graag zou ik deze link ook terug willen zien op mijn tabblad factuur.

Wanneer ik in J6 klant 'Vanhaeren....' selecteer, veranderd mijn tabel van artikelen naar tabel locatie.

Dit geeft in het voorbeeld van JeanPaul een compileerfout.

 

Ik ben een leek hier in. Dus graag vermelding van de wijzigingen die gebeurd zijn, zodat ik alles kan implementeren in mijn document.

 

Heb de factuur ingevuld.

Nu is het wel zo dat als je nu overschakelt naar cust-002, er fouten optreden.

Je moet dus eigenlijk vanaf het blanco factuurblad beginnen.

hyperlink.xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.