Ga naar inhoud

index/vergelijken


Pander

Aanbevolen berichten

Op 16/4/2021 om 10:09, emielDS zei:

Wat de bedoeling van zo'n onoverzichtelijk rooster is begrijp ik niet maar hierbij een aangepast bestand 

 

werkt automatisch als er in kolom I iets veranderd.

-nutteloze kolom verwijderd

-sorteert volgens 1° workload

-Vult het rooster opnieuw in

v2pchelp (1).xlsm 54 kB · 3 downloads

Hoi emielDS,

 

wederom bedank voor je hulp. Echt top.

 

De bedoeling is dit: er zijn een aantal mensen die min of meer een vast aantal uren besteden aan het verlenen van een evenement. Afhankelijk van het type (K,A,B,C) beginnen die werkzaamheden een X-aantal weken voor de start daarvan. Door jouw oplossing ben ik in staat om te zien wie wanneer, met hoeveel uur is belast voor wat betreft de vergunningverlening. Dat zal ik nog in een overzichtelijker tabelletje gooien. Op basis van dat overzicht kunnen er keuzes worden gemaakt voor (toekomstige) werkverdeling.

 

mocht ik de automatische sortering willen verwijderen, hoe doe ik dat dan het beste?

Link naar reactie
Delen op andere sites

wederom dank. 

 

Nou ben ik een vrij gemiddelde huis-tuin en keuken excel gebruiker. Ik begrijp je opmerking met de verschillende data. Ik voel me bijna bezwaard om het te vragen, maar:

 

als ik de automatische sortering eruit wil hebben, hoe doe ik dat het beste?

En het is me niet helemaal duidelijk wat de bedoeling is van hetgeen in E1 en F1 staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.