Ga naar inhoud

card reader in Firefox .... WERKT NIET


Aanbevolen berichten

Wis eens de geschiedenis van Firefox.

  1. Klik op de knop Bibliotheek 57 library icon, klik op Geschiedenis en klik daarna op Recente geschiedenis wissen….
  2. Selecteer de hoeveelheid geschiedenis die u wilt wissen:
    • Klik op het vervolgkeuzemenu naast Te wissen tijdsperiode om te kiezen hoeveel Firefox van uw geschiedenis zal wissen (het laatste uur, de laatste twee uur, de laatste vier uur, de huidige dag of alles). Kies in uw geval voor alles.
    afbeelding.png.fb0a1fa90a42d89e0b5cdac998778e45.png
  3. Klik op de knop OK. Het venster zal worden gesloten en de geselecteerde items zullen uit uw geschiedenis worden gewist.

Bron: https://support.mozilla.org/nl

 

 

Controleer eens of de modules van je e-ID juist geconfigureerd zijn. Dat doet u door de onderstaande stappen te volgen:

  •  
  • Klik op de drie horizontale streepjes rechts bovenaan in het scherm.
  • Klik op 'Opties'.

1_voorkeuren.png

  • Klik in de linker zijbalk op 'Privacy & beveiliging'.
  • Scroll naar beneden tot u de sectie 'Certificaten' tegenkomt.

2_privacy_en_beveiliging.png

  • Klik op 'Beveiligingsapparaten'

3_beveiligingsapparaten.png

Er verschijnt nu een nieuw venster. Als er in de linker kolom een module staat 'Belgium eID PKCS#11 Module', dan is de eID module al geconfigureerd. U kan dan op 'OK' klikken en de Opties sluiten.

4_apparaatbeheer.png

Opgelet! Als de 'Belgium eID PKCS#11 Module' al aanwezig is maar u zich toch niet kan aanmelden, neem dan contact op met ons.

Staat er nog geen module 'Belgium eID PKCS#11 Module'? Dan moet u die nog opladen:

  • Klik op 'Laden'.
  • In het scherm dat nu verschijnt, vult u bij Modulenaam de naam 'Belgium eID PKCS#11 module' in. Bij Modulebestandsnaam vult u 'beid_ff_pkcs11.dll' in.

5_module_toevoegen.png

  • Klik op 'OK'. De Belgium eID module moet nu mee in de linkerkolom staan.

Bron: https://eid.belgium.be/nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, mercury2001 zei:

hallo Droske,

ik heb mijn Firefox nu volledig verwijderd met Revo, opnieuw geinstalleerd, de EId soft opnieuw geinstalleerd,

 

Was dat een advies van mij? 😞 En dan nog met Revo Uninstaller ook!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat je mijn laatste uitgebreid advies in de wind slaat en solo gaat spelen.

Wellicht geen vertrouwen meer in mij. Kan gebeuren. Daar zal ik dan rekening mee moeten gaan houden zeker...

 

Misschien heb je zelf nog wel wat ideeën hé.

Succes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.