Ga naar inhoud

card reader in Firefox .... WERKT NIET


Aanbevolen berichten

Hallo, een blivend probleem met Firefox en een eID reader.. hopeloos, werkt dus heel slecht, soms helemaal niet. Bijna telkenmale word er gevraagd om de soft opnieuw te installeren, na installatie en herstarten PC werkt het soms, meestal niet. Het werkt wel op Edge of IE11 , daar helemaal geen probleem. Ik heb al diverse card reader en soft geinstalleerd en geprobeerd, echter zonder resultaat, iemand raad? mvg, Alain

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je al eens gekeken of je over de laatste versie van die extensie beschikt. We hebben het hier niet over de software hé maar over de extensie ( Add-on) binnen Firefox. Weet je hoe je dat kunt doen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, mercury2001 zei:

denk het wel, gezien ik deze telkenmale opnieuw moet downloaden en installeren

 

Ja maar dan gaat het meestal om de Belgium e-ID Middleware en dat is het programma van de Belgische overheid. Om er onder Firefox mee te kunnen werken heb je de eID België extensie nodig.

Klik in Firefox eens op het icoontje met de drie horizontale streepjes en kies Add-ons.

Als de extensie er bij staat, dubbelklik er dan eens op om alle details te kunnen zien.

Dat ziet er dan zo uit:

afbeelding.png.060625c1d11141a19ae16ac11d0a2204.png

 

Ik ben benieuwd naar het resultaat.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.