Ga naar inhoud

Mijn vaste pc is héél traag


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds een aantal weken is mijn vaste pc héél traag geworden.

Nu is het wel zo dat mijn pc niet meer van de jongste is, maar zo erg als de laatste tijd is het nooit geweest.

Vanaf Windows 10 geïnstalleerd geworden is, is dit mijn pc ook wel vertraagd. Maar ik veronderstel dat dit wel normaal is omdat ik niet zo'n zware pc heb.

 

Ik scan op regelmatige basis mijn pc met Malwarebytes en met AVG als antivirus.

 

Zoals gevraagd heb ik mijn computer gescand met Farbar.

In bijlage daarom dus de bestandjes.

 

In ieder geval bedankt om dit te willen bekijken!

 

Grts

Andy

FRST.txt Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Adobe Flash Player word niet meer ondersteunt en kan je beter verwijderen hier kan je er meer over lezen adobe-flash-player-verwijderen
Dus alleen "Adobe Flash Player " verwijderen zie stap 1.


Stap 1.
Weg gaan naar Afbeelding Programma's en onderdelen:

  • Klik Windows knop plus R tegelijk in.Afbeelding. Type appwiz.cpl in en klik OK.
  • Zoek de volgende programma's, klik met je rechtermuis knop erop en kies Verwijderen.
    • Adobe Flash Player 32 NPAPI
    • Google Toolbar for Internet Explorer
  • Volg de de-installatie instructies van het programma zelf op.
  • Start indien nodig opnieuw op.



Stap 2.
Open de map downloads en sleep FRST.exe daaruit naar je bureaublad  (dit is zeer belangrijk!)
 

Afbeelding

Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.

 

fixlist.txt <--- klik hierop om het bestand te downloaden.

 

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zijn er nog een paar zaken die ik (op regelmatige basis) kan doen om de pc schoon te houden?

Ik scan regelmatig met Malwarebytes, CCleaner en AVG.

Is het aan te raden om het register te scannen met CCleaner en de problemen te laten oplossen.

Ik dacht altijd dat je daar beter vanaf blijft.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Wat je doet is al goed, en het register opruimen via Ccleaner kan je beter niet meer doen (heel goed dat je daar afblijft)

 

Je kan eens per maand schijfopruiming doen: https://support.microsoft.com/nl-nl/windows/schijfopruiming-in-windows-10-8a96ff42-5751-39ad-23d6-434b4d5b9a68

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

Hierna zou je verder niks meer kunnen doen voor deze pc.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.