Ga naar inhoud

audioproblemen met moederbord pegatron benica cpu1


Raphael Lanneau

Aanbevolen berichten

hoe kan ik de audio controleren van het moederbord, of die nog werkt , als ik muziek afspeelt heb ik een brom geluid en soms stop hij enkele seconden,

hebben al de audio besturing hardware verwijdert van de windows 10 pro en de videokaart verwijdert .
nu juist een HDMI kabel  aangesloten aan scherm met ingebouwde luidsprekers, maar krijg het probleem niet opgelost

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gebruik je dan de audio chip op het moederbord, of via de grafische kaart?

Maak anders een een Speccy logje voor wat meer informatie en dat kan op de volgende manier.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

 

 

 

Meer info over deze procedure lees je HIER.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.