Ga naar inhoud

Chromecast


Amonra

Aanbevolen berichten

Info: Windows 10 / Google account  / Google chrome geinstalleerd / Google home geinstalleerd./ Chromecast geinstalleerd.

Deze laatste werkt niet meer om videoclips vanaf mijn Pc naar de TV te streamen. Werkte eerst wel goed. Er staat als ik op het Icoontje klik "TV Samsung beschikbaar."

Ik heb de chromecast achter de TV uit getrokken en weer geplaatst maar dit helpt niet. Snap dus niet wat er fout is gegaan.

Graag hulp bij dit probleem.

Amonra

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Resetten kan een oplossing bieden ook voor je ander probleem dat je stuurden kan dit de oplossing bieden.

  1. Schakel de TV aan op het juiste HDMI kanaal, zodat je kunt zien of het resetten straks lukt
  2. Op de achterzijde van de Chromecast ontdek je een langwerpige kleine reset knop (zie foto) die je 30 seconden ingedrukt dient te houden
  3. Het lichtje op Chromecast zal oranje gaan knipperen, houd de reset knop ingedrukt tot deze weer wit licht begint te schijnen
  4. Het beeldscherm op je TV zal nu blauw kleuren, met de boodschap “Zo terug”
  5. Google Chromecast resetten is nu gelukt, waarna deze teruggezet wordt naar de fabrieksinstellingen
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.