Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen startbalk en pictogrammen op bureaublad


Drienn_

Aanbevolen berichten

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Blijkbaar is er meer aan de hand dan enkel een taakbalk die niet wil verschijnen ;-)

Het enige wat ik nog kan bedenken is je pc formatteren, maar misschien best nog wat wachten tot er iemand langskomt met meer kennis :-)

Jürgen

Ja blijkbaar, maar wat..

Wat denk jij dat er dan nog meer aan de hand zou kunne zijn?

Het enigste dat ik weet is dat ie sowieso al regelmatig tilt sloeg (ineens van zichzelf herstarten of mijn beeldscherm dat gek werd), toen werkte mijn msn niet meer, en toen herstarte hij op die dag zelf nog is enkele keren, niks aan de hand.. ik zet hem af die avond en wil volgende dag terug op de computer en weg was mijn startbalk, pictogrammen en ik kan mijn rechtermuisknopje ook niet meer gebruiken op het bureaublad dusjah..

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja blijkbaar, maar wat..

Wat denk jij dat er dan nog meer aan de hand zou kunne zijn?

Het enigste dat ik weet is dat ie sowieso al regelmatig tilt sloeg (ineens van zichzelf herstarten of mijn beeldscherm dat gek werd), toen werkte mijn msn niet meer, en toen herstarte hij op die dag zelf nog is enkele keren, niks aan de hand.. ik zet hem af die avond en wil volgende dag terug op de computer en weg was mijn startbalk, pictogrammen en ik kan mijn rechtermuisknopje ook niet meer gebruiken op het bureaublad dusjah..

Groetjes, Dorien

Dat zijn allemaal zaken die mij in eerste instantie aan een virus doen denken. Spyware zou het niet meer kunnen zijn, want je hijackthislog is nagekeken....

Doe nog eens een virusscan, dit kan ook online moest het gewoon niet lukken

Jürgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zijn allemaal zaken die mij in eerste instantie aan een virus doen denken. Spyware zou het niet meer kunnen zijn, want je hijackthislog is nagekeken....

Doe nog eens een virusscan, dit kan ook online moest het gewoon niet lukken

Jürgen

Dat heb ik ook geprobeert maar dat lukt gewoonweg niet..

Ik kan trouwens alles unzippen wat ik maar wil maar datgene wat je in de vorige post stuurde niet, echt gek :)

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.