Ga naar inhoud

[OPGELOST] Geen startbalk en pictogrammen op bureaublad


Drienn_

Aanbevolen berichten

Kan je niet gewoon doorklikken op de foutmelding. De foutmelding zal op zich wel juist zijn, maar vaak wordt ze veroorzaakt door het feit dat je via updates bestanden hebt gedownload die herkend worden als zijnde van een recentere versie. Maar doorklikken durft dan wel eens helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 46
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Kan je niet gewoon doorklikken op de foutmelding. De foutmelding zal op zich wel juist zijn, maar vaak wordt ze veroorzaakt door het feit dat je via updates bestanden hebt gedownload die herkend worden als zijnde van een recentere versie. Maar doorklikken durft dan wel eens helpen.

Neen ik kan er niet door klikken..

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neen ik kan er niet door klikken..

Groetjes, Dorien

Ik heb trouwens die sfc /scannow geprobeerd, deze start wel op maar er komt op dat ik de cd van windows xp professional setup er moet insteken, maar ik heb deze helemaal niet?

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wat ik in mijn vorig bericht bedoelde. Hij vraagt naar de XP Pro omdat bepaalde bestanden uit de Pro herkend worden. Maar met een XP Home zou je dan normaal ook de scan moeten kunnen uitvoeren. Als die vraag naar XP Pro komt, zou je daar gewoon moeten kunnen doorklikken en de CD van XP Home inleggen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is wat ik in mijn vorig bericht bedoelde. Hij vraagt naar de XP Pro omdat bepaalde bestanden uit de Pro herkend worden. Maar met een XP Home zou je dan normaal ook de scan moeten kunnen uitvoeren. Als die vraag naar XP Pro komt, zou je daar gewoon moeten kunnen doorklikken en de CD van XP Home inleggen.

Hij is bezig met te controleren nu uiteindelijk :)

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die sfc /scannow kan (afhankelijk van de inhoud op de PC) wel een behoorlijk tijdje duren.

Ja dit heb ik door, maar tijdens dit scannen blijft hij naar die cd-rom van xp pro vragen :s Is dit normaal?

En zou ik mss ook eens een logje van mijn computer met vista mogen posten om te kijken of deze nog inorde is?

Maar dan in een nieuwe discussie ofzo?

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit heb ik door, maar tijdens dit scannen blijft hij naar die cd-rom van xp pro vragen :s Is dit normaal?
Moeilijk te zeggen. Soms wel, soms niet.
En zou ik mss ook eens een logje van mijn computer met vista mogen posten om te kijken of deze nog inorde is?
Uiteraard. Maar dan inderdaad graag in een nieuw bericht, zodat beide onderwerpen uit elkaar blijven :-)
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit heb ik door, maar tijdens dit scannen blijft hij naar die cd-rom van xp pro vragen :s Is dit normaal?

En zou ik mss ook eens een logje van mijn computer met vista mogen posten om te kijken of deze nog inorde is?

Maar dan in een nieuwe discussie ofzo?

Groetjes, Dorien

De scan is trouwens afgelopen en er is vrees ik niets veranderd..

Groetjes, Dorien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.