Ga naar inhoud

Printer


Amonra

Aanbevolen berichten

Mijn Printer HP ENVY 4500 series . Kan plots alleen nog in Zwart Wit printen . Ik heb op de printer Start Kleuren Afdruk geselecteerd maar hij blijft in zwartwit afdrukken.

Wat doe ik fout ???? Hoe moet ik dit herstellen ??? Printer is aan gesloten via USB en WiFi modem.

 

Amonra 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele vraagjes:

  1. Krijg je foutmeldingen? Zo ja, welke?
  2. Gaat het om een helemaal nieuw geïnstalleerde "huismerk" cassette?
  3. Heeft de kleuren cassette eerder wel normaal gewerkt, heb je de printkop van deze cassette dan al eens gereinigd?
  4. Deed de kleuren cassette het van de ene afdruk op de andere helemaal niet meer of merkte je bij eerdere afdrukken al dat de kleuren afdrukken minder goed waren?

Graag een antwoord op alle vragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost . De " fout " zat in het aangegeven inkt niveau . Gaf aan dat er nog inkt in zat maar in werkelijkheid was de kleur Cartridge leeg. ( Zie vorige afbeelding inkt niveau ) Na het vervangen door een nieuwe volle was het probleem verholpen. Je wordt bedankt voor het helpen en een fijne dag gewenst.

 

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, Amonra zei:

De " fout " zat in het aangegeven inkt niveau .

 

Dat was ook iets waar ik al rekening mee hield, doch nog even achter de hand had gehouden. Het is niet zo uitzonderlijk dat je dat met "merk" cassettes aan de hand hebt. In werkelijkheid zijn die cassettes ook niet altijd helemaal leeg maar de software van de printer is zodanig ingesteld dat je op een bepaald minimum niveau verplicht bent om de cassette te vervangen. Kassa kassa...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de printer het ook echt opgeeft niet vrees ik ... je kunt de software niet overrulen.

Bij sommige modellen krijg je een 'leeg' melding, maar kan je doorgaan tot het echt een grijzig resultaat begint te geven.   Maar andere merken houden er gewoon mee op vanaf een bepaald niveau.

En dat kan je m.i. enkel aanvaarden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Digicafee zei:

Als de printer het ook echt opgeeft niet vrees ik ... je kunt de software niet overrulen.

Bij sommige modellen krijg je een 'leeg' melding, maar kan je doorgaan tot het echt een grijzig resultaat begint te geven.   Maar andere merken houden er gewoon mee op vanaf een bepaald niveau.

En dat kan je m.i. enkel aanvaarden.

Ok begrepen .T***xS

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.