Ga naar inhoud

[OPGELOST] map opstarten


drapier

Aanbevolen berichten

hallo iedereen,

sinds enige tijd zit ik met een vervelend probleempje betreffende een map met de naam "opstarten". Telkens ik mijn computer opstart krijg ik op mijn desktop een geopende map "opstarten". Het is echter een lege map, die terug te vinden is onder start>alle programma's. De map is zoals gezegd leeg, en ik kan ze ook niet verwijderen, daar ik een melding krijg dat "opstarten" een systeemmap is die niet verplaatst of verwijderd kan worden. Ik heb ook gekeken onder geplande taken, en daar is die map niet terug te vinden.

Mijn vraag is tweeledig : 1) hoe kan ik verhelpen dat die map opent op mijn desktop bij het opstarten. 2) is het mogelijk om, of hoe kan ik die lege map verwijderen uit mijn pc.

Nog even ter informatie : de map is ook niet te vinden in de lijst met programma's die opstarten.

Dank bij voorbaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb,in mijn onwetendheid, het probleem opgelost. Door in het geopend venster op de knop "mappen" te drukken en in de lijst die te voorschijn kwam de map opstarten te verwijderen, wat lukte zonder foutmelding. Sindsdien start de map niet meer op. Deze discussie wordt dan ook afgesloten.

Grts.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.