Ga naar inhoud

onder al mijn prints staat printed by richo


Aanbevolen berichten

Heb een HP Photosmart 6520 series printer, sedert enige tijd, weet niet precies hoelang, staat onder elke print: printed by RICHO , weet iemand hier hoe dit komt en hoe ik dit kan voorkomen.

Heb wel geen originele HP cartridge, maar of dat de reden kan zijn weet ik niet.

Zie afbeelding

richo.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zodat leden je sneller kunnen helpen.... vanaf welke hardware wil je afdrukken, computer, smartphone, ....?

Vanuit welke App (word, e-mailsoftware, fotosoftware,.....) wil je afdrukken? En heb je dat probleem bij afdrukken vanuit verschillende apps? Gebruik je software van Ricoh?

Maak eventueel wat printscreens van je afdrukprocedure en plaats die in je volgend bericht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, clarkie zei:

Zodat leden je sneller kunnen helpen.... vanaf welke hardware wil je afdrukken, computer, smartphone, ....?

Vanuit welke App (word, e-mailsoftware, fotosoftware,.....) wil je afdrukken? En heb je dat probleem bij afdrukken vanuit verschillende apps? Gebruik je software van Ricoh?

Maak eventueel wat printscreens van je afdrukprocedure en plaats die in je volgend bericht.

Kan niets van RICHOH op mijn PC vinden, print vanuit word en adobe, maar ook vanaf de PC van mijn vrouw gebeurt dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.