Ga naar inhoud

Bij te werken stuurprogramma's (6) volgens CClearner Driver Updater


Aanbevolen berichten

Dag Moderator,

 

CCleaner meld me dat 6 stuurprogramma's dienen te worden bijgewerkt. 

Op de ingesloten foto staat de huidige versie en de nieuwe te downloaden versie.

Ik ben op de websites van de verschillende suppliers gaan browsen , maar ik geraak er niet uit.

of moet ik de betalende versie van CCleaner aanschaffen? 

 

Kan jij me op weg zetten ?

 

Bedankt!

DSC01001.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

De vraag die Dasle stelt is terecht. Uit uw antwoord valt af te leiden dat uw pc normaal werkt maar u zich laat leiden door de flauwe kul van CCleaner. Zeker niet doen hoor. Dergelijke programma's mengen zich in zaken waar ze niets te zoeken hebben enkel maar met commerciële bedoelingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dasle, droske,

 

Bedankt voor de feedback. Windows Update vernieuwd nu en dan wel de stuurprogramma's zoals onlangs nog  SAMSUNG Electronics Co., Ltd.  - USB - 2.17.15.0 Foei van CCleaner !! Hun Status Controle en Register werken anders wel best in de free version. 

Goed, we laten goed lopen wat goed loopt . Dank U voor de suggestie . Succes !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Buffalodiehard zei:

Hun Status Controle en Register werken anders wel best in de free version. 

 

Laat de registerscan ook maar achterwege. Is totaal overbodig zolang je pc goed werkt.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of het nu CClearner Driver Updater, Driver Booster van Iobit of welk programma dan ook om je drivers te updaten zijn totaal overbodig.

Ze willen wel eens voor meer problemen zorgen als je lief is en meestal zijn de problemen die ze veroorzaken niet zo makkelijk op te lossen.

Als je laptop goed werkt dan zou ik er in ieder geval niets aan veranderen en als je jou drivers toch wilt updaten haal ze dan op de website van de leverancier van je hardware of systeem.

En zoals Droske al aanhaalt wees erg voorzichtig met registerscanners en gebruik ze niet te pas en te onpas want vaak na het gebruik ervan beginnen vaak problemen die je niet thuis kunt brengen en brengt men ze ook niet gelijk in verband met dit soort software.

if it ain't broken, don't fix it

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.