Ga naar inhoud

Gebeurtenis 41 kernel power (taakcategorie 63) - heropstarten computer?


Tanu

Aanbevolen berichten

Blijkbaar werd dit veroorzaakt door "easyanticheat.sys"

 

Druk op de Windows + R toets en in het uitvoervenster typ je perfmon /rel en druk op enter.

Er word een overzicht van de betrouwbaarheidscontrole gemaakt zoals in de onderstaande afbeelding.

 

Betrouwbaarheidscontrole.PNG.ecc7e57fa98df109672c766b6c179684.PNG

 

Als je nu op de rode X klikt krijg je een beschrijving van wat er toen gebeurt is.

Bij mij is dat stroom uitval geweest maar daar worden ook programma's genoemd die niet goed meer werken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Armoury crate en ai suite 3.

 

Betreft een 3080 gaming z trio.

 

3X8 aansluiting. Twee kabels rechtstreeks van voeding waarbij één van de twee kabels een bijkomende aansluiting (daisy chain) heeft zodat alle 3 aansluitingen op de gpu benut zijn.

aangepast door Tanu
Link naar reactie
Delen op andere sites

AI Suite zorg wel eens vaker voor BSOD en crashes, Armoury Create zal ik proberen uit te zoeken.

Hier kom ik morgen zeker op terug.

 

Wat betreft de aansluitingen word aanbevolen om boven de 220 Watt sowieso minimaal twee kabels te gebruiken om je kaart van stroom te voorzien.

Een RTX 3080 pakt ongeveer een 320 Watt, mocht je de mogelijkheid hebben om 3 kabels te gebruiken zo ik dat zeker eens proberen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te beginnen zou  je eerst AI Suite kunnen verwijderen en afwachten of het iets oplost.

 

Mocht dat niet zo zijn verwijder dan Armoury Crate maar hier heeft Asus een uninstall tool voor die je na het kiezen van OS kan downloaden.

https://www.asus.com/be-nl/Motherboards-Components/Motherboards/TUF-Gaming/TUF-GAMING-X570-PLUS/HelpDesk_Download/

 

aangepast door Dasle
typo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.