Ga naar inhoud

Gebeurtenis 41 kernel power (taakcategorie 63) - heropstarten computer?


Tanu

Aanbevolen berichten

So far so good met de verwijdering van de armoury crate en AI suite + verwijdering van de nieuwe ram sticks. Indien ik gedurende 7 dagen geen crash meer heb, ga ik de nieuwe ram sticks terug erin steken. Indien er dan geen crashes meer zijn, hebben wij de oorzaak gevonden.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Beste,

 

Sinds het verwijderen van armoury crate en AI suite heb ik geen crashes meer, zelfs niet meer na het plaatsen van de twee nieuwe ram latjes.

 

Ik vermoed dat hoogstwaarschijnlijk bovenvermelde programma's aan de oorzaak lagen van de systeemcrashes....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi te horen dat je problemen van de baan zijn, AI suite zorgt vaker voor crashes die moeilijk thuis te brengen zijn.

En in jou geval Armoury  Crate dus ook.

Wacht het maar enkel weken af of de crashes weg blijven, ik zal het topic zo lang open laten.

Mocht je probleem daadwerkelijk verdwenen zijn geef je maar een seintje dan sluit ik het topic af.

En veel plezier met je computer :top:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • Dasle sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.