Ga naar inhoud

Windows server 2003 crasht


Pietvb

Aanbevolen berichten

Hallo,

ik heb een groot probleem met mijn server op het werk. De crasht bijna constant. Soms na 1 minuut, soms na een half uur.

Je kan niks meer doen, enkel op de knop duwen om af te zetten en opnieuw opstarten!!!

Ik heb al op malware enzo gescant maar probleem blijft.

Formateren is niet onmiddelijk een optie omdat er nogal veel ingewikkelde software opstaat met USB keys enzo, dus dat zou echt het laatste zijn wat ik wil doen!!!

Kan er mij iemand helpen aub.

Thanksss

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

welk type hp is het?

valt hij uit als je windows laad? of valt hij ook uit als hij enkel in bios staat?

laat anders eens memtest draaien en een programma voor de harde schijf.

bij dell zit er iets ingebakken wat je kan starten tijdens boot dat je vanalles kan laten testen, weet niet of hp dit ook heeft?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het type zal ik morgen eens bekijken en posten

Het is enkel als windows volledig geladen is en als ik ingelogd ben, anders nooit

Hoe doe ik een goede memtest en programma voor harde schijf?

Heb ondertussen ook hier en daar gelezen dat ik misschien de stofzuiger eens zou moeten bovenhalen ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb je misschien iets aan de instellingen veranderd of andere programmatuur er op gezet in de tussentijd?

ik weet niet in wat voor een ruimte de server staat? (koeling/omgeving temperatuur, stoffigheid?)

de server eens open halen en controlleren om vuiligheid is zeker geen overbodige luxe

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niks veranderd , enkel de gebruikelijke updates binnengehaald

wel adaware geinstalled, en een andere virusscanner (naam weet ik niet vanbuiten, morgen op het werk eens kijken)

staat in een héél open ruimte in de drukkerij, wel met wisselende temperatuur, zeker nu het wat warmer wordt ;-)))

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.