Ga naar inhoud

PC kreunt en is traag


Aanbevolen berichten

Ik vond uiteindelijk een andere muis maar ook daarmee moet ik een aantal keren klikken alvorens een bestand opent.

Maar het is nu wel veel minder erg dan voorheen en hiermee valt te leven.

Wanneer u geen vreemde toestanden meer ziet, moet er niet verder gezocht worden. Ik ben heel blij met de hulp.

 

Windows Defender blokkeerde wel Firefox.exe en dat is ook gebeurd met Malwarebytes.

Kapersky is nu verwijderd, laat ik dat zo of zet ik er best iets anders op of is Windows Defender voldoende?

 

Dank je

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Verder is de pc goed dus we kunnen de laatste stappen doen, dat is FRST verwijderen en het hebben over je bescherming.

 

Voer de volgende stappen uit om FRST te verwijderen.

  • Klik met de rechtermuisknop op Afbeelding FRST / FRST64 en selecteer Naam wijzigen.
  • Hernoem het naar Uninstall.exe en druk op Enter op je toetsenbord.
  • Dubbelklik op Uninstall.exe. Uw computer zal opnieuw opstarten en dit toestaan. FRST wordt nu verwijderd.

 

 

Dan over je anti virus, Kapersky is een goed pakket met vele mogelijkheden heb je het geld er voor over zou deze weer terug kunnen zetten en blijven gebruiken.

Ben je een thuis gebruiker en kies je voor een gratis AV dan is Defender genoeg deze AV behoort tegenwoordig bij de betere gratis anti-virus scanners.

Deze kan je aanvullen met de gratis Mbam, doe dat als volgt:

  • Klik rechts boven op het tandwieltje.
  • In het scherm wat opent klik op Account en dan op Deactiveren.
  • Bevestig dit met Ja.

Met Mbam kan je ter controle 1x per week je pc mee laten scannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.