Ga naar inhoud

Database Excel


Sary

Aanbevolen berichten

51 minuten geleden, dotchiejack zei:

Iets nieuws?

Ik heb het al gezegd, in de eerste rij van je tabel, stel uw voorwaardelijke opmaak in en de tabel neemt alles over.

Je hebt trouwens de formules in je VO staan.

Je hebt je bestand naar de boem geholpen door op ieder blad alles door te trekken naar om en bij 50.000 rijen.

As je er niets van weet blijf ervan af en vraag hulp voor je de zooi in de soep laat open.

Als je trouwens geen geduld genoeg hebt tot ik antwoord op een van je blijvend durende PB's zoek maar ergens anders hulp.,

Post je blanco bestand dat je van mij hebt gekregen, een andere helper zal de VO er nog inzetten. (neen,ik ga niet de problemen aanpakken in het werkelijke bestand)

Dit is PChelpfoum, niet PCmaakforum.

Je hebt al hulp gezocht bij Oplossing.be & Tuts.be

Je werkt voor de grootste chocolade fabriek van België;ik denk dat het tijd is dat je firma wat centen laat wapperen want ik ben het zat.

Gelieve mij ook niet meer lastig te vallen via PB

 

 

 

 

 

 

Voor mij stond het redelijk op punt. Er is inderdaad in geknoeid door een van mijn collega's en het probleem is dat ik in onedrive niets kon beveiligen dus als er iemand lijnen begint toe te voegen of te verwijderen loopt het in de soep. Daar was ik al achter gekomen..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 5/10/2021 om 17:50, dotchiejack zei:

Iets nieuws?

Ik heb het al gezegd, in de eerste rij van je tabel, stel uw voorwaardelijke opmaak in en de tabel neemt alles over.

Je hebt trouwens de formules in je VO staan.

Je hebt je bestand naar de boem geholpen door op ieder blad alles door te trekken naar om en bij 50.000 rijen.

As je er niets van weet blijf ervan af en vraag hulp voor je de zooi in de soep laat open.

Als je trouwens geen geduld genoeg hebt tot ik antwoord op een van je blijvend durende PB's zoek maar ergens anders hulp.,

Post je blanco bestand dat je van mij hebt gekregen, een andere helper zal de VO er nog inzetten. (neen,ik ga niet de problemen aanpakken in het werkelijke bestand)

Dit is PChelpfoum, niet PCmaakforum.

Je hebt al hulp gezocht bij Oplossing.be & Tuts.be

Je werkt voor de grootste chocolade fabriek van België;ik denk dat het tijd is dat je firma wat centen laat wapperen want ik ben het zat.

Gelieve mij ook niet meer lastig te vallen via PB

 

 

 

 

 

 

Je hebt trouwens de formules in je VO staan???

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uren geleden, dotchiejack zei:

Had ik nog vergeten te vermelden.

Ik heb hetzelfde gemaakt in Access.

Je bent ervanaf afgestapt.

De reden dat je opgaf was dat Acess blokkeerde.

Er zijn twee redenen,

1. je hebt het Acess bestand niet gesplitst in een FE an BE op de correcte manier.

2. Een van je medewerkers had liever een Excel kleurboek

I know, dat is om dat er zoveel soorten zijn en om het onderscheid te maken van Melk,Fondant en witte chocolade. Iemand die hier nieuw begint kan zo sneller adv de kleuren direct zien wat voor soort het is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Sary zei:

I know, dat is om dat er zoveel soorten zijn en om het onderscheid te maken van Melk,Fondant en witte chocolade. Iemand die hier nieuw begint kan zo sneller adv de kleuren direct zien wat voor soort het is...

Ik hou die optie van het acces bestandje open voor als we in het nieuwe gebouw zitten. Dan zitten we samen op 1 locatie wat nu niet het geval is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.