Ga naar inhoud

Laptop super traag


Aanbevolen berichten

Beste heren en dames,

 

Mijn laptop is ineens super traag. 

in het verleden hebben jullie ooits eens geholpen met een script specifiek voor mijn pc. ( heel wat jaren geleden)

Dus ik dacht mischien kan ik hier nog eens een hulp vraag stellen. 

 

in het verleden hebben jullie ooits eens geholpen met een script specifiek voor mijn pc. ( heel wat jaren geleden)

Dus ik dacht mischien kan ik hier nog eens een hulp vraag stellen. 

 

 

FRST.txt Addition.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Heeft Malwarebytes nog wat gevonden?


IK zie Driver Booster 8 op je pc staan en wil het volgende er over kwijt:

Register opschoonprogramma's/stuurprogramma-boosters/systeemoptimalisatieprogramma's
Ik raad geen registry cleaners, system optimizers, driver boosters en dergelijke aan. Het is jouw computer en zeker jouw keuze.
Maar houd er echter rekening mee dat bij onjuist gebruik ervan de registersleutels van Windows instabiliteit kan veroorzaken of ervoor kan zorgen dat Windows niet meer kan worden opgestart.
Met softwareprogramma's voor het opschonen van registers en systeemoptimalisatie is het potentieel altijd aanwezig om meer problemen te veroorzaken dan ze beweren op te lossen.
Houd er echter rekening mee dat Microsoft het gebruik van register opschoonprogramma's niet ondersteunt.
https://support.microsoft.com/nl-nl/top ... 0fd54e8b3a
 

 

 

Afbeelding Download fixlist.txt uit de bijlage naar het bureaublad, waar ook FRST.exe aanwezig is.
  • Klik met de rechtermuisknop op FRST.exe en kies voor de optie Afbeelding Als administrator uitvoeren.
  • Druk op de Fixen knop.
  • Er zal u een logbestand aangemaakt worden (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan het volgende bericht.

Een handleiding via een filmpje van Farbar Recovery Scan Tool kan je HIER vinden.

 

fixlist.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, dynamic zei:

Super bedankt voor alle hulp tot nu toe.

Dat is goed hoor :top:

 

Start Malwarebytes klik op "Scanner", klik op "Rapporten".
Dubbelklik op het recentste "Scanrapport".
Klik op Exporteer en kies Tekstbestand (*.txt).

Afbeelding


Vul een bestandsnaam in en bewaar het op je bureaublad zodat je het makkelijk terugvindt.
Post het logbestand als bijlage in je volgend bericht.
Hoe je een bijlage kunt toevoegen aan het bericht leest je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.