Ga naar inhoud

[OPGELOST] Grafische kaart vervangen


fo0fight3r

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ga een andere graka steken ( xfx gfx260 black edition ).

Nu is mijn vraag: moet ik eerst de drivers van mijn oude kaart verwijderen of is dit niet nodig?

Ik draai Vista en op het internet lees ik hier en daar dat je met vista de oude drivers niet hoeft te verwijderen....

Iemand ervaring hiermee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afhankelijk welke drivers ernu op staan , Nvidia of ATI. Als je van Nvidia naar ATI gaat moet je je drivers verwijderen, want die kan hij niet bijwerken/updaten.

Zelf een Nvidia 8800 GTX eruit gehaald die kapot was, en vervangen met een 9500GT. Allebei Nvidia, dus heb ik geen drivers verwijderd. Hij had er geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kan je toch aanraden de driver eerst te verwijderen, dan de kaart te vervangen en dan terug de nieuwe driver te installeren ;-)

op dit forum en nog andere zijn de meningen duidelijk verdeeld :-) enfin, de oude drivers eerst verwijderen zal nooit kwaad kunnen, ook al zijn het Nvidia drivers...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.