Ga naar inhoud

Nieuwe Game PC Samenstellen


Aanbevolen berichten

Hallo!

 

Sinds kort is mijn game pc aan vervanging toe, heb hier en daar enkele onderdelen al moeten vervangen.

Heb deze nu al 8 jaar geleden aangeschaft en is nu wel echt aan vervanging toe.

Ik heb denk ik 2 jaar geleden een grafische kaart NVIDIA GTX 3060 gekocht zou deze willen behouden.

Voor de rest mag alles eigenlijk vervangen worden.

Zelf ben ik nu niet meer zo goed op de hoogte van wat allemaal het beste is om te gebruiken.

Daarom is mijn vraag of ik hier help zou kunnen krijgen voor een degelijke setup.

 

Het voornaamste dat ik zou willen is dat mijn computer geen hels blaas lawaai meer produceert als ik wat aan het gamen ben.

Dus graag stille ventilatoren en een niet te grote of lompe toren.

 

Budget licht rond de 1000-1200€

 

Alvast bedankt voor de hulp!

 

Mvg,

 

iReactionz

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb snel eventjes eens rondgekeken en dit is waar ik op uitkom

 

Processor: AMD Ryzen 9 3900X

Moederbord: Gigabyte X570 AORUS PRO

RAM:  Corsair Vengeance RGB Pro 16gb of 32gb

 

Maar welke ventilatoren en toren kan hierbij het beste kopen om toch een zo stil mogelijke computer te hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb halverwege verleden jaar een desktop ineengeknutseld.

Als behuizing kon de "BeQuiet! Pure Base 500DX" mij wel bekoren, deze bestaat met rode accenten of gewoon zwart.

Kijk hier (klikje)

In deze behuizing zitten standaard al 3 Be Quiet! Silent Wings 2 van 140mm en geloof me die zijn fluister stil !!!

Ook standaard heeft de case  ARGB-verlichting met verschillende kleuren en modi aan de voor- en binnenkant van de case.

Een USB-C aansluiting ook aanwezig.

 

afbeelding.png.f06853d3a2731078243663a476baa956.png

  

 

De desktop staat hier "op" mijn bureau op ongeveer 50-60 cm van mijn oortjes en ik hoor hem héél héél zachtjes zoemen.

 

afbeelding.png.51c49d0bb728fee1e135ae1582edd180.png

 

De oude HP kast wordt nog gebruikt als een testcomputer, maar heeft een andere plaats gekregen.

In elk geval ben ik zeer tevreden over deze case en over de BE Quiet! hardware.

Ik ben wel totaal géén gamer

aangepast door Calvus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok na eventjes grondig onderzoek moest dit dus ingeplugd worden bij de voeding dus dit probleem is opgelost.

 

Enkel heb ik nog vragen bij dit kabeltje? Moet dit ook in de voeding gestoken worden of wordt dit op mijn moederbord geplaatst?

Moederbord is GIGABYTE AORUS X570 PRO (Rev 1.0), socket AM4 moederbord

 

Spoiler

62829B4A-13AC-4FE8-9B1A-CA2809833B24.jpeg.77141826f92d5d83beb2df947ae49944.thumb.jpeg.b3ee78dc3088a029a488c503b4dfb898.jpeg

 

Op 11/1/2022 om 19:20, Calvus zei:

Ik heb halverwege verleden jaar een desktop ineengeknutseld.

Als behuizing kon de "BeQuiet! Pure Base 500DX" mij wel bekoren, deze bestaat met rode accenten of gewoon zwart.

Kijk hier (klikje)

In deze behuizing zitten standaard al 3 Be Quiet! Silent Wings 2 van 140mm en geloof me die zijn fluister stil !!!

Ook standaard heeft de case  ARGB-verlichting met verschillende kleuren en modi aan de voor- en binnenkant van de case.

Een USB-C aansluiting ook aanwezig.

 

afbeelding.png.f06853d3a2731078243663a476baa956.png

  

 

De desktop staat hier "op" mijn bureau op ongeveer 50-60 cm van mijn oortjes en ik hoor hem héél héél zachtjes zoemen.

 

afbeelding.png.51c49d0bb728fee1e135ae1582edd180.png

 

De oude HP kast wordt nog gebruikt als een testcomputer, maar heeft een andere plaats gekregen.

In elk geval ben ik zeer tevreden over deze case en over de BE Quiet! hardware.

Ik ben wel totaal géén gamer

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.