Ga naar inhoud

Verticaal zoeken tussen twee tijdstippen en datums


suomy

Aanbevolen berichten

Beste

 

Ik probeer een soort van tool te maken (gekoppeld aan powerapps) waarbij we makkelijk kunnen zien wie van wachtdienst is. Hierbij zijn er 4 kolommen aanwezig.

 

Kolom 1: Begindatum en tijd

Kolom 2: Einddatum en tijd

Kolom 3: Persoon die van wachtdienst is

Kolom 4: gsm nummer van deze persoon.

 

De bedoeling is dat de formule controlleert welke datum/tijd we nu zijn en dan gaat zoeken wie van wacht is.

 

Zo zie je in de link onderaan dat op 11/02/2022 om 08:30 uur een nieuwe persoon van wacht is, de bedoeling is dan ook dat de formule de volgende persoon weergeeft.

 

Hebben jullie enig idee of dit mogelijk is?

 

Onderstaande link is deel van de lijst zodat het duidelijker is. (De echte namen/nummers kan ik niet tonen gezien dit delicate gegevens zijn)

 

https://bpolb-my.sharepoint.com/:i:/g/personal/diego_slegtinck_police_belgium_eu/EQWZE3zbjEZBl0cHH-mayjgBHUIAh3C1mBY11b3zdq91hA?e=HPid6Z

 

Met vriendelijke groeten

Diego Slegtinck

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 8/2/2022 om 20:57, popipipo zei:

Bekijk dit eenvoudige bestand eens, het gaat immers om het principe.

Wacht.xlsm 9 kB · 6 downloads

Beste Popipipo,

 

Ik heb de formule die u in het excel bestand gebruikt ook bij mij toegevoegd. De naam die ik krijg, klopt echter niet met de persoon die van wacht is. Ik krijg niet de correcte persoon.

 

Ik heb in bijlage de lijst met correcte data toegevoegd maar dan met fictieve namen. Kunt u nog eens kijken wat het probleem zou kunnen zijn?

 

 

Wacht (1).xlsm

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.