Ga naar inhoud

E-mailaccount aanmaken in Outlook.


Rolle Gmail

Aanbevolen berichten

Geachten,

 

Ik heb een nieuwe PC (desktop) Lenovo aangeschaft, en heb moeilijkheden om mijn e-mail van Proximus

aan te maken in mijn E-mailserver van Outlook.

Wanneer ik die aanmaak, kom ik niet op de pagina, waar ik mijn mail-gegevens moet invullen, zoals

inkomende mails, uitgaande mails, beveiliging, enz.

Wanneer ik dan toch ingelogd ben, zie ik slechts 3 items onder mijn mijn e-mailadres (Postvak IN,

Postvak UIT, en synchronisatie, de rest (+/- een 10-tal items) zie ik niet !

 

Het aanpassen van mijn "verzenden en ontvangen" blijft halverwege plakken (stoppen)

Zie afbeelding hieronder:

579633233_KnipselverzendenenontvangeninOutlook_1.png.c8a1e43413a778a4be32819e1411db5c.png

 

Help me uit die situatie a.u.b.

 

Ik probeerde ook Thunderbird, doch daar aanvaarden ze blijkbaar geen outlook, een melding verschijnt

met de tekst, dat "Thunderbird de verbinding met Outlook weigert".

Wat is daaraan te doen ??

 

Help mij indien mogelijk.

Gegroet.

Roland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Proximus biedt een aantal stappenplannen aan voor de diverse Outlook-versies. Let vooral op de poortinstelling. Die kunnen nog wel eens het verschil maken tussen wel of niet ontvangen en kunnen zenden.

 

Via onderstaande link wordt je met een aantal stappen door het instelproces geleid. Misschien heb je hier wat aan.:

 

E-mail instellen op je gsm, tablet of pc

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.