Ga naar inhoud

De spraakclippen op mijn Samsung Galaxy tablet werken niet


Aanbevolen berichten

Hello,

Ik heb een Samsung Galaxy tablet SM-T530  versie 5.0.1 Lollypop waarop de spraakclips die ik ontvang geen geluid geven. Als ik op de spraakclip tik dan draait die een halve slag om en terug, Ik hoor geen geluid of spraak . 

De microfoon heeft toelating om met de spraakclip te werken.(zie bijlage)

Graag uw hulp en advies hierover.

Grtz,

leopold

 

gil   piepcomp 25 ma 2022.jpg

gil microfoon in tablet Samsung Galaxy tab 4    27 ma 2022.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

In reactie op boven vermelde veronderstellingen dat ik aan dubbelpost doe wil ik dit ten zeerste tegenspreken. Ik heb wel na het aangeven dat mijn topic mag gesloten worden een vraag over hetzelfde onderwerp aan de technische support van Samsung met de supportlink van Samsung op mijn Samsung Tablet Galaxy tab 4 gesteld.

Dit is geen ander forum maar de technische ondersteuningsdienst van Samsung.

Grtz,

cooper

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dubbelposten is dezelfde vraag stellen op meerdere forums.

Jij hebt echter de correcte procedure gevolgd en eerst op het andere forum je vraag laten afsluiten alvorens ze hier opnieuw te stellen.

De helpers hier kunnen op het andere forum eerst nakijken wat er al werd gezegd of gedaan.

We gaan je helpen in de mate van het mogelijke maar zoals reeds gezegd ik vrees dat we ook hier geen oplossing gaan vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vriendelijk dank voor uw begrip en advies over mijn vraag.

Ik vermoed dat ik doordat ik af en toe de updates van de applets in Applicatiebeheer onder de tab ALGEMEEN verwijder, om meer opslagruimte te krijgen op mijn tablet de oorzaak is dat de spraakclips niet meer werken. 

Maar het opnieuw installeren  van Messenger heeft niet geholpen. De andere applicaties onder Applicatiebeheer  blijven wel allemaal goed werken nadat ik hun updates heb verwijderd. Ik weet niet precies vanaf welke versie de spraakclip zich in de installatie van Messenger bevind. Mijn versie is 5.0.2

grtz,

leopold 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Updates verwijderen wil zeggen dat je de apps terugzet naar de toestand op het ogenblik dat je de tablet kocht.

Je wint er misschien wel wat opslagruimte mee maar het is toch geen goed idee omdat je daarmee ook de veiligheid terugdraait.

 

Ik heb gezocht of er een manier was om je lollipop te upgraden naar een latere versie van android maar niets gevonden.

Misschien dat iemand anders nog een tip heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.