Ga naar inhoud

Blokkeer internettoegang voor notion & onenote


AsjePc

Aanbevolen berichten

Hoi, 

 

Morgen hebben we examen Data Science op school, waarbij we een actieve internetverbinding moeten hebben om een online examen in te vullen, maar voor de rest mag er geen enkele verbinding actief zijn met internet, enkel die website.. Dit wordt in het oog gehouden met een programma waarvan we op het einde van het examen een logbestand moeten uploaden.. Andere verbinding dan die website = fraude = 0


Nu; het is wel een open boek examen, dat wilt zeggen dat we alles dat lokaal op onze laptop staat mogen gebruiken.. Ik zou dus graag mijn notities in Notion & OneNote willen gebruiken. Dit mag, maar ik ben bang dat als ik perongeluk iets bewerk, dat beide tools dan connectie gaan maken met het internet om deze wijziging te synchroniseren, en dan ben ik dus gebuisd.. 

 

Ik heb daarnet via de firewall een blokkade voor notion toegevoegd, maar als ik er iets in typ dan updated het nog steeds op de website van notion..

Waarde van "dit programma":

C:\Users\jonas\AppData\Local\Programs\Notion

 

Hoe zou ik OneNote & Notion kunnen blokkeren van internettoegang?

 

 

image.png

image.png

image.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.