Ga naar inhoud

gekke melding bij het proberen te openen van de website


Aanbevolen berichten

Hoi

Het is zo dat als er bij mij word geprobeerd om sites te downloaden de volgende melding er is.

 

deze uitdagingspagina is per ongeluk in het chagegeheugen geplaats hierdoor gebeurd er verder dus niets.

 

bedankt als dit dan makkelijk te verhelpen is dat is prettig

 

groetjes

 

 

 

patrick

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Patrick,

ik begrijp niet zo goed wat je bedoelt (en dus vrees ik dat andere forummers het misschien ook niet begrijpen),

kan je dit even eens verder uitleggen:

 

"als er bij mij word geprobeerd om sites te downloaden"

euh.. een site downloaden zegt me niets, bedoel je: een site openen of iets (vb een bestand) van een site downloaden - of bedoel je nog iets anders?

 

"deze uitdagingspagina is per ongeluk in het chagegeheugen geplaats hierdoor gebeurd er verder dus niets."

is dit misschien de foutmelding die je krijgt?  (het lijkt me een machinevertaling)

 

en nog: gaat het over verschillende sites of krijg je dit bij een bepaalde site? (in dit laatste geval: bij welke site?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt als je dus probeerde sites te openen  dan wil dat niet en krijg je de melding, deze uitdagingspagina is per ongeluk in het chageheugen geplaats dat was het wat is eigenlijk dat chageheugen dan moet het toch ook daar weer te verwijderen zijn lijkt

me  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gebeurt dus bij verschillende (alle?) sites, als je die wil openen.

Goed, de mensen begrijpen je nu dus wel vermoed ik, even geduld tot iemand met een mogelijke verklaring/oplossing komt.

O ja: 'k zal eventuele posters al even voor zijn: je gaat het net op met Chrome, Firefox, Edge .. waarmee dus ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.